Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Konkurencja razem

2008-10-14
BMW Serii 3 BMW Serii 3

Wspólna kampania dealerów ruszyła w kilka dni po ogłoszeniu przez BMW Polska premiery nowego modelu BMW 3. Inicjatorem i koordynatorem współpracy reklamowej jest Inchcape Motor - największy, niezależny koncern motoryzacyjny, który na świecie sprzedaje 1 samochód co 2 minuty. Jest obecny w 25 krajach jako partner 18 marek samochodowych. W Polsce jako partner BMW i MINI.

Warszawscy dealerzy BMW szybko i pozytywnie odpowiedzieli na inicjatywę Inchcape Motor, w myśl zasady, że łącząc budżety, stać nas na więcej. Jedna kampania trzech dealerów będzie zdecydowanie mocniejsza, bardziej zauważona przez Klientów i dzięki temu bardziej skuteczna, niż działania podejmowane przez każdą z firm oddzielnie.

źródło: informacja prasowa

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Warszawscy dealerzy BMW rozpoczęli wspólną kampanię promującą najnowszy model BMW serii 3. Konkurujące ze sobą na co dzień firmy - Inchcape Motor, Auto Fus i Bawaria Motors po raz pierwszy zdecydowały się na współpracę reklamową.
    auto motor i sport, 2008-10-14 09:44:32
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij