Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Land Rover Defender: elektryk-wszędołaz

Połączenie klasyki w najlepszym wydaniu i nowoczesności w postaci płynących elektronów, oto co przygotował Land Rover na Genewę.

2013-02-28
Land Rover Defender

I to na bazie aż siedmiu Defenderów, które stały się autami doświadczalnymi. Testy mają wykazać jak radzi sobie takie połączenie w terenie. Każdy z egzemplarzy napędzany jest elektrycznym silnikiem o mocy 94 KM i momencie obrotowym 330 Nm. Dodatkowo zestaw ten jest wspomagany baterią litowo-jonową, która oferuje zasięg do 80 km.

Podczas jazdy w terenie bateria ma „starczyć” nawet do 8 godzin. Pod zwykłą ładowarką napełnienie na „full” trwa 10 h, w przypadku szybkiej ładowarki zajmie to 4 h. Bateria waży 410 kg. W porównaniu do wersji wysokoprężnej Defender EV waży o 100 kg więcej.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Stacja ładowania do Leaf'a na pustyni? :P
    ~Samuraj, 2013-03-01 21:26:52
  • avatar
    zgłoś
    Legenda bezdroży na baterie!!! :( Czekamy zatem na elektryfikację bezdroży :o
    eri, 2013-03-01 18:40:40
  • avatar
    zgłoś
    Mam nadzieję, że to jednorazowy projekt ...
    ~Samuraj, 2013-02-28 19:20:06
  • avatar
    zgłoś
    Połączenie klasyki w najlepszym wydaniu i nowoczesności w postaci płynących elektronów, oto co przygotował Land Rover na Genewę.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-02-28 16:10:19
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij