Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.5

Land Rover nowej generacji

2008-01-03
Land Rover LRX Koła przesunięte do samych naroży nadają LRX celową posturę.

LRX można opisać jako samochód cross-coupé - jest mniejszy od Freelandera 2, ale jak zapewnia producent, został stworzony jako samochód luksusowy, adresowany do klientów segmentu premium, którzy chcą cieszyć się wieloma zaletami samochodu z napędem 4x4, ale bardziej kompaktowego.

Jeśli chodzi o rynek, to LRX - za sprawą wyglądu przypominającego zwykły samochód oraz bardziej szosowej, sportowej dynamiki - przesuwa się delikatnie z segmentu tradycyjnych SUV-ów do segmnetu crossover. Opisywany pojazd posiada stały napęd na cztery koła, System Kontroli Zjazdu, oraz specjalną wersję autorskiego systemu Terrain Response firmy Land Rover, optymalizującego właściwości jezdne na trudnych nawierzchniach - od oblodzonych dróg po mokrą trawę, żwir i snieg. W celu zobrazowania bardziej szosowej charakterystyki LRX, system Terrain Response w LRX posiada nowy tryb "Eco" zapewniający niższe emisje dwutlenku węgla podczas jazdy w mieście.

Koła przesunięte do samych naroży nadają LRX celową posturę, a projekt przodu jest rozpoznawalny - to Land Rover. Mieszczące 20-calowe koła nadkola LRX są szerokie, ale miękko zintegrowane z nadwoziem.

Kabina wyposażona jest zaś w miękkie skóry barwione na kolor cielisty i czekoladowy oraz polerowane detale z aluminium.

"Gwałtownie" nachylająca się konstrukcja konsoli środkowej odzwierciedla sportową dynamikę LRX, podobnie jak charakterystyczne obramowanie nad zestawem wskaźników. "Pływająca" trójwymiarowa grafika reaguje na polecenia wydawane za pośrednictwem ekranu dotykowego LCD i może zostać zindywidualizowana dla różnych kierowców.

Grafiki wskaźników są wyświetlane w warstwach uporządkowanych zależnie od ich ważności, dzięki czemu najważniejsze informacje są wyraźnie widoczne. Jeżeli trzeba, wyświetlane informacje mogą zostać przeniesione z wyświetlacza w zestawie wskaźników na ekran dotykowy lub odwrotnie. Koloru oświetlenia kabiny jest zsynchronizowany z różnymi trybami pracy napędu - zielony oznacza tryb ekonomiczny, czerwony - tryb sportowy, a niebieski - standardowy.

Drugi ekran dotykowy pozwala na sterowanie pokładowym urządzeniem dokującym iPhone. Po obu stronach podzielonej poziomo, sterowanej elektrycznie pokrywy bagażnika znajdują się demontowane głośniki z regulacją głośności i stacją dokującą do iPoda. Jest tu też lodówka podróżna, a w burcie bagażnika można zamocować pojemnik do chłodzenia butelek z napojami.

Informacja prasowa

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    on jest piekny, wygodny i taki bezpieczny. zakupiłem ten samochod. oficjalnie mieszkam w usa w new jersey lecz niedługo przeprowadzam sie z rodzina do warszawy. bedzie mozna zobaczyc moj samochodzik ;]o cene nie pytajcie hehehe dałem za niego 750. tys zł
    ~spaim, 2008-09-26 21:18:50
  • avatar
    zgłoś
    Ciekawe jak się sprawdzi podczas jazdy
    ~mateusz.p, 2008-01-03 18:34:17
  • avatar
    zgłoś
    Na wystawie NAIAS w Detroit firma Land Rover po raz pierwszy zaprezentuje koncepcyjny samochód LRX.
    auto motor i sport, 2008-01-03 13:16:24
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij