Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Lexus CT 200h – znamy detale

2010-09-16
Lexus, CT 200h Lexus CT 200h

Pod maską najmniejszego Lexusa znajdziemy silnik benzynowy 1.8 VVT-i o mocy 98 KM, połączony z 80-konną jednostką elektryczną. Cały układ oferować ma w sumie 134 KM mocy, dzięki czemu ma rozpędzać się do 180 km/h, a pierwszą setkę na prędkościomierzu pokaże po 9,8 sekundy od startu.

Lexus CT 200h - dzięki czterem trybom jazdy - umożliwia natychmiastowe dopasowanie charakterystyki napędu do potrzeb kierowcy. Tryb samochodu elektrycznego (EV) umożliwia bardzo cichą jazdę z prędkością do 45 km/h. W tym trybie samochód jest napędzany tylko przez silnik elektryczny i nie emituje związków CO2 i NOX. Tryby ECO i NORMAL gwarantują spokojną jazdę, podczas której najważniejszy jest komfort jazdy, płynne przyspieszanie oraz minimalizacja hałasu. Tryb SPORT gwarantuje znakomitą elastyczność napędu i dynamiczną jazdę. W tym trybie wskaźnik mocy układu hybrydowego zmienia się w obrotomierz, a niebieskie podświetlenie ustępuje miejsca czerwieni.

Nowy model ma trafić do sprzedaży w przyszłym roku.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 117 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Było o nim w AMIS 6/2010 i paru Auto Światach.
    ~Gość, 2010-09-29 20:34:26
  • avatar
    zgłoś
    'Gość' napisał(-a):CR-Z jast hitem sprzedaży podobnie jak Prius.A te testówki z romboidalnymi światłami to niby co?To, że Golfa VII nie ma jeszcze w salonach to nie znaczy, że nie istnieje.Podaj mi link do tych "romboidalnych" testówek i pokaż gdzie jest napisane, że to Golf VII.
    ~Samuraj002, 2010-09-23 23:37:45
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj002' napisał(-a):Pytanie czy kiedyś motoryzacja będzie się składać z hybrydowych Ferrari sapiących na światłach?Oby nie z płonących Gumowe połączenie plus trochę lipnego kleju równa się recepta na pożar
    ~airmatic, 2010-09-23 22:46:31
  • avatar
    zgłoś
    Prius hitowość zawdzięcza ponoć dopłatom i korzyściom z tyt. posiadania hybrydy
    esper, 2010-09-23 22:45:45
  • avatar
    zgłoś
    'eri' napisał(-a):Wypuszczając na rynek taki samochód jak Honda CRZ wyłącznie w wersji hybrydowej Honda strzeliła sobie w kolano.CR-Z jast hitem sprzedaży podobnie jak Prius.'Samuraj002' napisał(-a):Człowieku patrz w klawiaturę jak piszesz, bo dalej ci się numeracja porąbała. Nie ma ani Golfa VIII ani Golfa VII, najnowszy to VI generacja i nie wydaje mi się by był on kanciasty ... .A te testówki z romboidalnymi światłami to niby co?To, że Golfa VII nie ma jeszcze w salonach to nie znaczy, że nie istnieje.
    ~Gość, 2010-09-23 22:44:43
  • avatar
    zgłoś
    Człowieku patrz w klawiaturę jak piszesz, bo dalej ci się numeracja porąbała. Nie ma ani Golfa VIII ani Golfa VII, najnowszy to VI generacja i nie wydaje mi się by był on kanciasty ... . To że "zieloni" będą nam zabierać po trochę tej radości z motoryzacji było już wiadome dawno. Pytanie tylko czy kiedyś motoryzacja będzie ciekawa i emocjonująca, czy będzie się składać z hybrydowych Ferrari sapiących na światłach?
    ~Samuraj002, 2010-09-22 22:43:04
  • avatar
    zgłoś
    benzynowe i diesle to w dzisiejszych czasach już przeżytek technologicznyWypuszczając na rynek taki samochód jak Honda CRZ wyłącznie w wersji hybrydowej Honda strzeliła sobie w kolano. Prosi się o następce Civica Type-R w wersji z mocnym BENZYNOWYM silnikiem. Samochody z "mięsistymi" silnikami pod maską, gadającymi bokserami, rzędowymi szóstkami itp są kwintesencją motoryzacji, a hybrydy są wykwitem po "kopulacji" samochodu z tramwajem i jako takie stanowią wyłącznie użytkowy przedmiot do przemieszczania się. Nic więcej.
    eri, 2010-09-22 20:59:30
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj002' napisał(-a):Póki co nie ma czegoś takiego jak Golf VIII. Cyferki mi się pomyliły, chodziło oczywiście o Golfa VII, czyli tego kanciastego.'airmatic' napisał(-a):OK, ale przejrzyj mój post jeszcze raz. WYŁĄCZNIE w wersji hybrydowej robią Lexusa CT i Hondę CRZ.Normalnych, benzynowych nie ma. I tu jest cały kłopot Raczej zaleta, bo benzynowe i diesle to w dzisiejszych czasach już przeżytek technologiczny, który nie pasuje do takiej marki jak Lexus.
    ~Gość, 2010-09-22 20:47:30
  • avatar
    zgłoś
    Jeśli osiągi i moc silnika są porównywalne to dlaczego mielibyśmy auta hybrydowego nie porównywać z benzyniakiem lub dieslem? To wyjdzie jedynie na korzyść tego pierwszego. Lexus słynie z hybryd, ale chyba nie zadawałby sobie ciosu w plecy produkując je i nie mogąc przez to konkurować z innymi modelami. Fakt. Ten Lexus będzie jedynie hybrydą i w żadnej innej wersji, ale to nie oznacza, że nie można go porównywać z konkurencją. To tak samo jak nie porównywać Lexusa LS z Mercem S, bo ten pierwszy to też hybryda, trochę naciągana, ale zawsze.
    ~Samuraj002, 2010-09-22 11:02:31
  • avatar
    zgłoś
    No to wkrótce będziesz miał problem, bo nowe A3 i BMW serii 1 mają być hybrydowe.Podobnie zresztą jak Golf VIII e-Bluemotion i Skoda Octavia III e-Greenline.OK, ale przejrzyj mój post jeszcze raz. WYŁĄCZNIE w wersji hybrydowej robią Lexusa CT i Hondę CRZ.Normalnych, benzynowych nie ma. I tu jest cały kłopot
    ~airmatic, 2010-09-22 01:13:52
  • avatar
    zgłoś
    Póki co nie ma czegoś takiego jak Golf VIII.
    ~Samuraj002, 2010-09-21 22:43:32
  • avatar
    zgłoś
    'airmatic' napisał(-a):Jesteśmy zadowoleni , że wyjeżdżają nam z kolejną hybrydą, której NIE MOŻNA KUPIĆ w normalnej wersji.Z CT200 byłby niezły konkurent Audi A3 i BMW1. A nawet Countrymana. Ale nie. Ma być bateryjka. Naprawdę, można by było pomyśleć kiedyś o tak uczciwym, porządnie zrobionym kompakcie.Podobnie jak o zwariowanej CRZ.Ale ja rezygnuję ze zwariowanych źródeł napędu. I nie dam się nikomu zaprosić na jazdę hybrydą. Nawet próbną jazdęNo to wkrótce będziesz miał problem, bo nowe A3 i BMW serii 1 mają być hybrydowe.Podobnie zresztą jak Golf VIII e-Bluemotion i Skoda Octavia III e-Greenline.
    ~Gość, 2010-09-21 21:56:40
  • avatar
    zgłoś
    'Pink' napisał(-a):Jestem podobnego zdania. Wygląda tak sobie, dość ciężko. Napęd też nie poraża. No cóż, może przynajmniej jakość wykończenia, materiały, wyciszenie i trwałość, a także właściwości jezdne to nadrobią, bo cena z pewnością nie będzie niska, a ludzie nie będą skorzy do płacenia za nic. Sam znaczek Lexusa nie wystarczy.Napęd też nie poraża? No, mam nadzieję że twój mechanik nie zginie porażony prądem Joke
    ~airmatic, 2010-09-21 09:13:34
  • avatar
    zgłoś
    Jesteśmy zadowoleni , że wyjeżdżają nam z kolejną hybrydą, której NIE MOŻNA KUPIĆ w normalnej wersji.Z CT200 byłby niezły konkurent Audi A3 i BMW1. A nawet Countrymana. Ale nie. Ma być bateryjka. Naprawdę, można by było pomyśleć kiedyś o tak uczciwym, porządnie zrobionym kompakcie.Podobnie jak o zwariowanej CRZ.Ale ja rezygnuję ze zwariowanych źródeł napędu. I nie dam się nikomu zaprosić na jazdę hybrydą. Nawet próbną jazdę
    ~airmatic, 2010-09-21 09:10:41
  • avatar
    zgłoś
    Sądząc po Lexusie pewnie wnętrze i materiały będą stały na najwyższym poziomie. W końcu to klasa Premium. Natomiast co do jednostki, cóż, może i wygląda licho, ale w rzeczywistości może nie być wcale tak tragicznie. Pożyjemy zobaczymy.
    ~Samuraj002, 2010-09-16 20:17:47
  • avatar
    zgłoś
    Jestem podobnego zdania. Wygląda tak sobie, dość ciężko. Napęd też nie poraża. No cóż, może przynajmniej jakość wykończenia, materiały, wyciszenie i trwałość, a także właściwości jezdne to nadrobią, bo cena z pewnością nie będzie niska, a ludzie nie będą skorzy do płacenia za nic. Sam znaczek Lexusa nie wystarczy.
    Pink, 2010-09-16 17:16:23
  • avatar
    zgłoś
    ja jakoś nie potrafię sie zajarć. Bryle brakuje lekkości, 90-parę koni z silnika 1.8 zestawione z elektrykiem tak, że w sumie daje 134... licho
    esper, 2010-09-16 16:23:40
  • avatar
    zgłoś
    Wygląda nieco jak Toyota Auris, ale może się podobać. Czekam z niecierpliwością, bo zapowiada się ciekawy model. ^^
    ~Samuraj002, 2010-09-16 13:39:36
  • avatar
    zgłoś
    Japoński producent podał specyfikację napędu swojego najnowszego, hybrydowego modelu.
    auto motor i sport, 2010-09-16 08:56:21
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij