Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Limitowana edycja nowego Volvo XC90

Volvo z okazji premiery nowego XC90 wprowadza limitowaną edycję tego SUV-a - First Edition. Trzeba się jednak spieszyć, bo do sprzedaży trafi tylko 1927 egzemplarzy.

2014-08-28

Dlaczego akurat 1927? Bowiem w tym roku z taśmy produkcyjnej zjechało ÖV4, czyli pierwsze auto marki Volvo. Co ciekawe, Volvo XC90 First Edition można kupić tylko przez internet.

Limitowana seria XC90 będzie dostępna od 3 września tylko i wyłącznie przez internet. Jest to pierwsza w historii Volvo sytuacja, w której sprzedaż aut prowadzona jest online.

First Edition to najbardziej ekskluzywna wersja szwedzkiego SUV-a. Jest maksymalnie wyposażona i ma absolutnie wszystkie dostępne w XC90 opcje. Karoseria jest w odcieniu Onyx Black, 21-calowe felgi mają wyryte inskrypcje, mówiące o tym, że to wersja specjalna. Wnętrze samochodu jest bursztynowe, bowiem w takim kolorze są skórzane fotele. Deska rozdzielcza jest koloru węglowoczarnego, a wykończenie jest wykonane z drewna orzechowego. Bardziej luksusowo już być nie może.

Każdy egzemplarz XC90 First Editon jest dodatkowo oznakowany na tylnej klapie. O przynależności do grona posiadaczy unikatowego egzemplarza świadczą również nakładki progowe z dedykowanym numerem – od 1 do 1927 – otrzymanym w trakcie zakupu samochodu.

Na pokładzie znajdziemy m.in. ekran dotykowy przypominający tablet, high endowy system audio firmy Bowers & Wilkins, a także najnowsze systemy bezpieczeństwa, w tym City Safety, ostrzegający m.in. przed kolizją z pieszym.

Pod maską Volvo XC90 First Edition może pracować jedna z dwóch jednostek. Pierwsza wersja T6 ma czterocylindrowy motor o mocy 320 KM, a druga to diesel D5 o mocy 225 KM i 470 Nm. Niestety do Polski trafią tylko wersje z dieslem.

Internetowa sprzedaż XC90 First Edition rusza 3. września o godzinie 16.00.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 278 200 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Volvo z okazji premiery nowego XC90 wprowadza limitowaną edycję tego SUV-a - First Edition. Trzeba się jednak spieszyć, bo do sprzedaży trafi tylko 1927 egzemplarzy.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2014-08-28 10:42:20
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij