Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Mansory 4XX Siracusa - obłęd ma nową postać

Inżynierowie mocno zmodyfikowali jednostkę napędową biturbo, co dało duży wzrost mocy w porównaniu do seryjnego 488 GTB. Do tego auto swoim wyglądem nawiązuje do Ferrari FXX K, które zostało zbudowane w oparciu o topowe Ferrari LaFerrari.

Bartosz Broński 2016-03-02
Mansory 4XX Siracusa

Mansory przygotowało bodykit wykorzystując włókno węglowe. Z tego materiału zostały wykonane m.in. przedni spojler oraz wloty powietrza, które dostarczają powietrze do silnika. Żółto-czarne nadwozie uzupełniono grafikami. Samochód dostał czarne 20- i 21-calowe felgi, dyfuzor oraz dwa spojlery tylne, na krańcach karoserii, to zabieg podobny do tego, który zastosowano w Ferrari FXX K.

Inżynierowie obniżyli zawieszenie o 20 mm w stosunku do seryjnego Ferrari 488 GTB. Jednostka 3,9 l biturbo V8 dostała zmodyfikowane oprogramowanie jednostki sterującej ECU. Do tego zamontowano nowy układ wydechowy. Dzięki tym zmianom udało się wykrzesać z jednostki Ferrari 790 KM (670 KM seryjnie) oraz 761 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pierwszą setkę auto ma osiągać w czasie 2,9 s oraz maksymalnie 340 km/h. Dla porównania czas sprintu Ferrari 488 GTB do setki jest gorszy jedynie o 0,1 s, zaś maksymalna prędkość wynosi 330 km/h.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij