Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Mazda CX-5 - oficjalne zdjęcia

2011-08-02
Mazda CX-5

CX-5 to pierwszy przedstawiciel gamy nowej generacji Mazdy, w której na szeroką skalę stosowane będą rozwiązania bazujące na technologii Skyactiv, a także motyw projektowy "KODO - Dusza Ruchu".

Model CX-5, będzie stopniowo wprowadzany na światowe rynki od początku 2012 r. Mazda CX-5, korzystająca z rozwiązań technologicznych Skyactiv, w skład których wchodzą najnowsze silniki benzynowe i diesla Mazdy oraz ręczne i automatyczne skrzynie biegów, karoseria i podwozie, gwarantujące precyzyjne reakcje i komfort prowadzenia, a także dbałość o środowisko i wysoki poziom bezpieczeństwa.

Wśród silników, w które wyposażona zostanie Mazda CX-5 przeznaczona na rynki europejskie, znajdzie się silnik benzynowy Skyactiv-G 2.0 oraz silnik wysokoprężny Skyactiv-D 2.2 dostępny w wersjach "Standard Power" oraz "High Power". Każdy z silników charakteryzuje się rekordowym stopniem sprężania wynoszącym 14:1, który zapewnia niezrównaną wydajność. Mazda dołożyła również starań, aby kompaktowy SUV miał doskonałe parametry ekologiczne: docelowa emisja CO2 dla modelu z silnikiem Skyactiv-D 2.2 wynosi poniżej 120 g/km.

Jest to także pierwszy model produkcyjny, w którym zastosowano nowy motyw projektowy Mazdy: "KODO - Dusza Ruchu", którego zapowiedzią były modele koncepcyjne Mazda Shinari oraz Mazda Minagi.

Podczas Salonu we Frankfurcie na stoisku Mazdy oprócz CX-5 zostanie zaprezentowana Mazda3 w wersji po faceliftingu. Model ten charakteryzuje się niższą emisją CO2, bardziej sportową dynamiką jazdy, zmianami w wykończeniu wnętrza i stylizacji zewnętrznej samochodu oraz jeszcze wyższą jakością wykonania.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 89 400 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś

    ~RiltNuts, 2011-08-04 11:33:57
  • avatar
    zgłoś
    Pytanie - czy będzie to crossover czy miniSUV.Samochód, jak to się dzisiaj mówi, wielozadaniowy. Ja tu bardziej upatrywałbym konkurencji w postaci wymienionych Tiguana, RAV4, może XC60, ale to jest już półka Premium.
    ~Samuraj, 2011-08-03 10:17:37
  • avatar
    zgłoś
    Trochę mi to przypomina Audi Q3, które wygląda jak uterenowiona A-trójka, niewielkim nakładem środków. Oczywiście to tylko tak wygląda , a konstrukcyjnie jest z tym znacznie więcej zachodu
    airmatic, 2011-08-02 23:21:07
  • avatar
    zgłoś
    Fajna taki naldowany Qashqai , siliniczek hehe znowu jakies rekordy japan style zuca napewno lipy nie bedzie no no
    84styleFury, 2011-08-02 22:09:25
  • avatar
    zgłoś
    To nie tylko problem Mazdy. Z pojemnością mogliby coś zrobić. Honda ma rozpocząć montowanie 2 litrowych. Czy własna konstrukcja, czy pożyczka to nie wiem. Pytanie - czy będzie to crossover czy miniSUV. Albo będzie konkurentem dobrze sprzedającego się Qashqai-a, albo równie dobrze Tiguana czy RAV. Toyota przeszła FL kilka miesięcy temu, zmieniony i ulepszony VW wchodzi do salonów w tej chwili.
    ~Gość, 2011-08-02 21:04:45
  • avatar
    zgłoś
    Wygląda po prostu ładnie. Więcej o stylistyce powiedzieć nie można, bo, jak na Mazdę, jest nawet troszeczkę zbyt normalnie (no ale do tego nas przyzwyczaiła ta marka). Mnie zastanawia posunięcie z silnikami i śmiem twierdzić, że jest to już na samym starcie lekki strzał do własnej bramki, choć liczę się z tym, że Polska to nie jest raczej główny rynek zbytu tych aut. Klienci będą zapewne chętniej kupować diesla, a tu pojemność 2.2 - litra ... . Gdyby zamienili benzynę i silnik wysokoprężny pojemnościami to wszystko by grało, ale Mazda w końcu nie wie ile trzeba u nas płacić powyżej 2 litrów.
    ~Samuraj, 2011-08-02 14:59:25
  • avatar
    zgłoś
    Na miesiąc przed oficjalną premierą we Frankfurcie wiemy jak będzie wyglądać crossover Mazdy
    auto motor i sport, 2011-08-02 10:32:06
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij