Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

McLaren nie chce SUV-a

McLaren stwierdził, że jest produkty przynoszą wystarczające profity. Nie ma konieczności wprowadzania SUV-a do oferty.

2015-03-12

McLaren opiera swoją ideologię na trzech kwestiach. Po pierwsze, sprzedaje swoje auta na wielu rynkach. Obecnie sprzedaje 20% aut w Europie, 35% w USA i 30% w Azji. Po drugie, bazują na technologiach wykorzystanych już w poprzednich modelach. W każdym następnym tylko je ulepszają. Trzecią kwestią jest inwestowanie zarobionych środków na obecne modele. Efektem tego jest dość długa obecność jednego modelu na rynku.

Marka planuje sprzedaż na poziomie 3300 aut rocznie. Brytyjczycy twierdzą, że nie potrzebują SUV-a, który przyniesie im dodatkowe profity, bowiem obecna gama modelowa całkiem nieźle sobie radzi. Czy ta decyzja jest tylko popisem przed innymi markami? Czas pokaże, jak długo McLaren pozostanie przy tym zdaniu.

Model 650S kosztuje ok. 1 mln zł, a supersportowy P1 4 mln. zł.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    <p>McLaren twierdzi, że nie będzie szedł śladami Bentleya i Rolls-Royca. Nie chce psuć wizerunku marki przez wprowadzenie SUV-a do oferty.</p><br /><br /><a href="/wydarzenia/McLaren-nie-chce-SUV-a,19226,1">Zobacz artykuł</a>
    auto motor i sport, 2015-03-12 10:08:47
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij