Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Mediocrity – superprzeciętne auto dla rodziny

2010-10-06
Mediocrity Mediocrity

W Stanach Zjednoczonych pojawiła się zupełnie nowa marka, która proponuje auto idealne dla statystycznego Amerykanina. Jego konstruktorzy przyjrzeli się wszystkim sedanom dostępnym na rynku, zebrali z nich wszystko to co najbardziej oczywiste i wykorzystali to w swoim projekcie. Dzięki tej operacji powstał pojazd, który nie wyróżnia się zupełnie niczym, jest zwykły, przewidywalny i maksymalnie przeciętny - idealne auto do codziennego poruszania się po okolicy.

A tak zupełnie poważnie, Mediocrity to pomysł marketingowców Subaru na promocję modelu Legacy. Stworzyli oni serię filmów prezentujących najzwyklejsze auto świata, a wszystkim, którzy nie chcą jeździć tym pojazdem, proponują Legacy. Choć gdyby się tak zastanowić, czy Legacy różni się mocno od Mediocrity?

Tak na marginesie: do stworzenia tej "wirusowej" kampanii wykorzystano Kię Optima sprzedawaną od dawna na rynku USA. Delikatnie ją postarzono, zmieniono kilka akcentów stylistycznych, by nie kojarzyła się bezpośrednio z rynkowym odpowiednikiem i pokazano jako Mediocrity. W międzyczasie w Paryżu Kia pokazała nową Optimę i trzeba przyznać, że z niej najzwyklejszego sedana świata zrobić nie byłoby łatwo. Może następnym razem spece Subaru zabiorą się za nowego Passata?

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 97 236 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Pierwsze słyszę by jakaś firma robiła auto maksymalnie nudne i poprawne specjalnie. Dziwny zabieg Subaru. Jeśli ktoś nie kupi tego to zabierze się za Legacy - dziwna polityka moim zdaniem.
    ~Samuraj002, 2010-10-06 13:57:27
  • avatar
    zgłoś
    Czy marzysz o samochodzie, który ma drzwi, światła, lusterka i hamulce? Nareszcie taki powstał! Oto Mediocrity!
    auto motor i sport, 2010-10-06 09:51:01
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij