Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Mercedes E63 AMG – oficjalnie

Oto konkurent BMW M5 od razu jako sedan i kombi – E63 AMG teraz również w szybszej wersji z napędem 4Matic.

2013-01-10
Mercedes E63 AMG

Zmiany stylistyczne są podobne jak w przypadku „cywilnych” wersji. Szczególnie przód E-klasy w wydaniu AMG prezentuje się bardzo agresywnie, m.in. dzięki zderzakowi i sporym wlotom powietrza. Tył wieńczą cztery trapezoidalne końcówki układu wydechowego.

Pod maską znajdziemy 5,5-litrową jednostkę V8 twin turbo o mocy 557 KM (osiąganej przy 5500 obr-min) i maksymalnym momencie obrotowym 720 Nm dostępnym w szerokim przedziale 1750-5250 obr/min. Limuzyna z napędem na tylne koła załatwia „setkę” w 4,2 sekundy. Odmiany z opcjonalnym napędem 4Matic są szybsze – sedan przyspiesza od 0 do 100 km/h w 3,7 sekundy, kombi potrzebuje 0,1 sekundy więcej. Mercedes proponuje również wersję E63 AMG 4Matic S-Model, która ma podniesioną moc (do 585 KM) i moment (800 Nm). Model S przyspiesza do setki w 3,6 sekundy (kombi 3,7 sekundy).

Skrzynia biegów ma siedem przełożeń i różne tryby pracy: C (Controlled Efficiency), S (Sport), S+ (Sport plus) i M (manual). Opcjonalnie można zamówic ceramiczny układ hamulcowy ze srebrnymi zaciskami dla wersji AMG i czerwonymi dla wersji S. Dodatkowo mocniejszy wariant ma 19-calowe felgi i chromowane wykończenia nadwozia.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 019 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Oto konkurent BMW M5 od razu jako sedan i kombi – E63 AMG teraz również w szybszej wersji z napędem 4Matic.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-01-10 11:40:07
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij