Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Mercedes Klasy G: Legenda po lifcie

Mercedes Klasy G to już legenda. Produkowany od ponad 30 lat jest tylko sukcesywnie udoskonalany, bez większych rewolucji. Ale tak ma być. Teraz "Gelenda" przechodzi któryś z kolei facelifting, w którym witamy nowe silniki.

2015-05-05

Największa zmiana zaszła w wersji G 500. Tam, 5,4-litrowy silnik V8 został zastąpiony przez nowszą, czystszą jednostkę 4,0 biturbo o mocy 422 KM i 610 Nm (było 387 KM). Silnik przejęto z koncepcyjnego modelu G 500 4x4². Samochód z właściwościami aerodynamicznymi dużego domu rozpędza się do setki w 5,9 s. O spalaniu nie wypada wspominać.

Zmienił się też wariant G 350 Blue TEC. Teraz jednostka wysokoprężna zamiast 211 KM będzie miała ich 245. Moment obrotowy podskoczył z 540 na 600 Nm. Dla głodnych wrażeń przewidziano wersje AMG, 63 i 65. Ten pierwszy rozwija 571 KM (lub wersja S z dodatkowymi 27 KM) i 760 Nm. Mocniejszy wariant z "dwunastocylindrowcem" rozwija niebotyczne 630 KM i 1000 Nm.

Teraz wszystkie "Gelendy" wyposażono w nadkola z wersji AMG Style w kolorze nadwozia. Przestylizowano też zderzaki, a felgi mają nowy wzór. Do diesla montowane są standardowe "osiemnastki".

Mercedes oferuje także specjalną wersję AMG EDITION 463. Można ją zamówić tylko w wersji AMG 63 lub 65. W środku EDITION 463 dominuje dwukolorowe wykończenie wnętrza (panel środkowy, fotele), karbonowe wstawki oraz kontrastujące szwy. Pod spodem zamontowano stalową płytę ochronną i 21-calowe felgi.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 019 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij