Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Mitsubishi Lancer EVO XI z napędem… hybrydowym

2011-10-24

W okolicach 2015 roku na rynku pojawić ma się następca obecnego Lancera w ostrej odmianie Evo. Każda kolejna generacja tego modelu napędzana była dotąd dwulitrowy, czterocylindrowym silnikiem benzynowym z turbodoładowaniem. Szef Mitsubishi - Osamu Masuko - w rozmowie z brytyjskim magazynem Autocar stwierdził, że w kolejnej generacji modelu, zamiast takiej jednostki zagości hybryda, na którą złoży się jednostka elektryczna, połączona prawdopodobnie z silnikiem wysokoprężnym. Hybrydowy napęd pomoże sprostać coraz bardziej rygorystycznym normom emisji spalin, a połączenie z dieslem jest pewnie efektem przyjaźni Mitsubishi z koncernem PSA.

Trzeba jednak pamiętać o tym, że nie brakuje głosów, przedstawiających rok 2012 jako ostatni rok istnienia naszego globu. Jeśli zapowiedzi się sprawdzą, nie będziemy musieli się martwić o hybrydowe Evo.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 102 990 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    rzęsor na papierze te samochody może i mają dobre osiągi, ale to tak jakby porównywać jazdę pociągiem magnetycznym w Japonii i wyciąganie maksymalnej prędkości w Veyronie SS, niby wartości podobne, ale emocje w Bugatti nieporównywalnie większe
    Magu, 2011-10-29 18:27:12
  • avatar
    zgłoś
    I pozbawiony jaj, bo na prądzie nie zaryczy tak pięknie jak na benzynce i muszą go faszerować jakimiś sztucznościami emitującymi specjalny dźwięk.
    ~Samuraj, 2011-10-29 02:03:49
  • avatar
    zgłoś
    Popatrz na Audi R8 e-tron, BMW i8, Mercedesa SLS e-cell, Porsche 918 Hybrid.Samochód może być sportowy i ekologiczny.
    rzęsor, 2011-10-28 22:52:59
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):to tak jakby z STI wywalić Boxera i władować silnik elektryczny (czarna wizja). tego bym nie zniósł , już i tak normy emisji spalin psują tą markę(szczególnie normy Euro w UE)-w WRX STI mamy 2.5 turbo(przerobiony z 2.0, więc jest mniej wytrzymały, właściwie to za mało wytrzymały, ma mniejszy moment obrotowy niż 2.0 w japońskiej specyfikacji(przynajmniej od wersji hatchback, co do reszt pewności nie mam))-kiedyś Forestera można było kupić z silnikiem od WRXa(210-230KM), teraz w salonie mamy wybór diesel 150KM lub wolnossący benzynowy 150KM-nie ma już 3.0 H6 w Legacy(silnik zrobiony przy współpracy z Porsche, świetne brzmienie(z lekko sportowym wydechem gada jak 911), elastyczność + inne zalety wolnossącego boksera)-wciskają jakieś bezstopniowe CVT do Legacy(jak w Hondzie Insight, btw. Type R też się ostro dostało - ma być 1.6 turbo )kiedy wchodzi to frajerskie euro 6?cholera, dostaje się samochodom, a jeden przelot samolotu pasażerskiego nad atlantykiem bardziej zanieczyszcza powietrze niż wszystkie bolidy F1 przez cały sezon(to co wymyślają z silnikami w F1 też jest straszne, V6 turbo? do bolidu F1?!)ehh... życie...
    Magu, 2011-10-28 21:09:32
  • avatar
    zgłoś
    I co mi po wysokoobrotowym dieslu? Co mi po wysokoobrotowym "ekologu"? Niesmak nadal pozostaje, bo to tak jakby z STI wywalić Boxera i władować silnik elektryczny (czarna wizja).
    ~Samuraj, 2011-10-26 01:55:04
  • avatar
    zgłoś
    Wiesz ten Diesel może będzie się kręcił do 9 tys. rpm.
    rzęsor, 2011-10-26 01:18:35
  • avatar
    zgłoś
    Powiedziałem to trochę z przymrużeniem, ale zdania nie zmienię.
    ~Samuraj, 2011-10-25 01:05:18
  • avatar
    zgłoś
    To się nazywa chwyt marketingowy, zresztą takie 3.0 TDI, HDI czy Multijet nie są traktorami.
    rzęsor, 2011-10-24 18:10:00
  • avatar
    zgłoś
    Oni chyba do reszty, za przeproszeniem, o****ieli. Robić z rasowego sportowca traktor połączony z mikserem? Dobrze autor mówi - świat się kończy.
    ~Samuraj, 2011-10-24 14:29:53
  • avatar
    zgłoś
    Takie są podobno plany Mitsubishi - zamiast kultowego silnika - diesel i „elektryk".
    auto motor i sport, 2011-10-24 09:26:03
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij