Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Najmocniejsza Klasa C w historii

2011-07-25
Mercedes Klasa C Black Series Mercedes Klasa C Black Series

Nazywa się C63 AMG Coupe Black Series i już na pierwszy rzut oka zapowiada ogromne emocje. Samochód w porównaniu do zwykłego C63 AMG Coupe poszerzono o 40 mm z przodu oraz 79 mm z tyłu. Oprócz tego wóz otrzymał zmodyfikowany układ ABS, układ chłodzenia oleju w silniku oraz ulepszone hamulce (z przodu 6-tłoczkowe zaciski na tarczy o średnicy 390 mm, zaś z tyłu 4-tłoczkowe na tarczy o średnicy 360 mm).

Wymienione wyżej modyfikacje przeprowadzono nie bez powodu. Pod maską pracuje ośmiocylindrowa jednostka oznaczona symbolem M156, która legitymuje się pojemnością 6.3-litra, mocą 517 KM i momentem obrotowym o wartości 620 Nm. Srebrna strzała przyspiesza dzięki niemu do pierwszej setki w 4,2 sekundy, a jest to zasługa m.in. 7-biegowej skrzyni automatycznej. Napęd jest przenoszony oczywiście na koła tylne.

Auto wyjeżdża z fabryki na 19-calowych felgach AMG, a na życzenie klienta miejsce standardowych opon mogą zająć specjalne Dunlop Sport Maxx Race o wymiarach 255/35 R19 przód oraz 285/30 R19 tył, które przygotowano specjalnie dla tego modelu. Stanowią one element pakietu AMG Track, w skład którego wchodzi jeszcze dodatkowy układ chłodzenia tylnego mostu, przydatny przy ostrej akcji na torze. Klienci mogą też skusić się o pakiet AMG Aerodynamics, który wzbogaca Black Series o dokładkę przedniego zderzaka i regulowany spoiler na pokrywę bagażnika. Oba te elementy wykonano z włókna węglowego, a odpowiadają za poprawę aerodynamicznych cech nadwozia.

Wyjątkowości nie zabrakło również we wnętrzu. Wykończone jest obowiązkowo w czarnej skórze, którą dla urozmaicenia przeszyto czerwoną nicią. Kierownicę spłaszczono u góry i na dole, a za nią pojawiły się aluminiowe manetki do zmiany biegów. Kierowca i pasażer zapinają się czerwonymi pasami, a pasażerowie z tyłu... wcale. Dla nich miejsca nie przewidziano - by podkreślić sportowy charakter, tylną kanapę usunięto i zostawiono miejsce wyłącznie dla dwojga. Jak ktoś się uprze, może zamówić dwa oddzielne fotele do drugiego rzędu, ale po co dokładać zbędne kilogramy...

Ile trzeba zapłacić za ten wyjątkowy środek transportu? Gdy wjedzie do salonów w styczniu przyszłego roku cena ma startować z poziomu 115 430 euro, czyli ponad 40 tysięcy euro więcej niż trzeba wydać na "zwykłego" Mercedesa C63 AMG Coupé.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 019 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Z pakietem Aero (o mamo):Uploaded with
    ~Samuraj, 2011-07-26 20:05:07
  • avatar
    zgłoś
    ja pier...ale maszyna
    84styleFury, 2011-07-25 22:26:14
  • avatar
    zgłoś
    Sory, że dwa posty pod rząd.Brzmi całkiem całkiem, ale jak nie Mercedes. Kojarzy mi się to raczej z takim amerykańskim twardzielem.
    ~Samuraj, 2011-07-25 19:17:28
  • avatar
    zgłoś
    Samochód jest absolutnie rewelacyjny. Dużo bardziej mi się podoba niż M3, a i jest od BMW znacznie mocniejszy. Warto zwrócić uwagę na przyspieszenie do setki. 4,2 sekundy w aucie RWD to naprawdę niezły wynik. Szkoda tylko, że tak dużo będzie kosztować ... .
    ~Samuraj, 2011-07-25 14:04:48
  • avatar
    zgłoś
    Podczas weekendowego wyścigu F1 na torze Nurburgring zaprezentowano najmocniejszego w historii marki Mercedesa klasy C.
    auto motor i sport, 2011-07-25 08:23:49
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij