Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Novitec Torado Huracan N-Largo - potwór

Ludzie z Novitec Torado poszerzyli oraz obniżyli seryjnego Huracana. Oczywiście nie zabrakło modyfikacji jednostki napędowej. Moc wzrosła i to znacznie w porównaniu do seryjnego Lamborghini Huracan.

Bartosz Broński 2016-01-05
Novitec Torado Huracan N-Largo

Dodatkowy bodykit to przeprojektowane zderzaki, dodatkowe nakładki progowe oraz duży dyfuzor i spojler z tyłu auta. N-Largo jest szerszy od standardowego Huracano o 60 mm z przodu i 120 mm w tylnej części. Dzięki zastosowaniu krótszych sprężyn auto zostało obniżone o 33 mm. Zmiany w wyglądzie nie są wielkie, ludzie z Novitec Torado nie przesadzali projektując Huracana N-Largo, a mimo to samochód wygląda obłędnie dzięki niebieskiemu lakierowi Le Mans Blue i szytym na miarę felgom o rozmiarze 20 cali z przodu i 21 cali z tyłu. Na nich zamontowano opony Pirelli P Zero o rozmiarze odpowiednio 245/30 ZR20 i 325/25 ZR21.

Pod maską zwykłego Lamborghini Huracan pracuje jednostka V10 o pojemności 5,2-litra. Silnik generuje moc 610 KM(560 Nm). Inżynierowie z Novitec Torado podkręcili jednostkę benzynową aż do 848 KM oraz 960 Nm maksymalnego momentu obrotowego. To dużo więcej niż w seryjnym Lamborghini Aventador SuperVeloce, który z silnika V12 wypluwa moc 750 KM i 690 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Niestety nie znamy ceny całego pakietu modyfikacji, ale może to i lepiej. Czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal. Novitec Torado deklaruje, że zamierza wyprodukować tylko 25 wersji Huracan N-Largo.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij