Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Nowa Jetta – już w Polsce

2011-02-03
Volkswagen Jetta Volkswagen Jetta

Jetta bije rekordy popularności w krajach, w których klienci preferują sedany. Sprzedaje się świetnie w USA, jest bestsellerem w Chinach, a teraz ma zainteresować klientów w Europie.

Wersja podstawowa kosztuje 69.390 zł; w ofercie są nowe silniki TDI i TSI (minimalne zużycie paliwa: 4,2 l/100 km), efektywne przekładnie dwusprzęgłowe (DSG) i obszerna lista wyposażenia dodatkowego.

Najoszczędniejszą jednostką w gamie jest silnik 1.6 TDI o mocy 105 KM: w wersji BlueMotion Technology ten turbodiesel z Common Rail zużywa zaledwie 4,2 l/100 km (emisja CO2 109 g/km). Litr więcej potrzebuje benzynowy 1.2 TSI, również o mocy 105 KM, z technologią BlueMotion. Kolejnymi silnikami są: TDI o mocy 140 KM oraz trzy TSI o mocy 122 KM, 160 KM i 200 KM. Wszystkie silniki z wyjątkiem TSI 105 KM mogą być połączone z przekładnią dwusprzęgłową (DSG).

Podstawową linią wyposażenia jest Trendline. Wersja ta posiada sześć poduszek powietrznych (opcjonalnie osiem), światła do jazdy w dzień, sygnalizację niezapiętych pasów bezpieczeństwa, światła awaryjne włączające się automatycznie przy awaryjnym hamowaniu, system ułatwiający ruszanie pod górę, ABS ze wspomaganiem siły hamowania oraz ESP z funkcją podpowiedzi ruchem kierownicy i stabilizacją przyczepy. Do elementów wyposażenia zewnętrznego Jetty Trendline należą opony w rozmiarze 205 na 16-calowych stalowych obręczach, elektrycznie ustawiane i ogrzewane lusterka zewnętrzne z wbudowanymi kierunkowskazami oraz szyby termoizolacyjne o zielonym odcieniu. Wewnątrz komfort poprawiają między innymi takie elementy jak klimatyzacja (Climatic), radio z CD RCD210 z 4 głośnikami, centralny zamek z pilotem, elektrycznie otwierane i zamykane wszystkie okna, wskaźnik temperatury zewnętrznej z sygnalizacją ostrzegawczą w przypadku temperatury poniżej 4 stopni Celsjusza, chromowane pierścienie otworów wentylacji, komputer pokładowy MFA i regulacja wysokości fotela kierowcy. Auto w tej wersji z silnikiem 1.2 TSI kosztuje 69 390 zł, za diesla o tej samej mocy trzeba zapłacić 78 590 zł.

Ceny środkowej wersji wyposażenia Comfortline zaczynają się od 72.590 zł za wersję 1.2 TSI o mocy 105 KM i 81 790 za 1.6 TDI o tej samej mocy. Model ten różni się zewnętrznie między innymi chromowanymi aplikacjami na osłonie chłodnicy i 16-calowymi obręczami Navarra ze stopu metali lekkich z pięcioma ramionami. W środku elementami odróżniającymi Comfortline od Trendline są kieszenie w oparciach przednich foteli, przedni podłokietnik ze schowkiem oraz podłokietnik w oparciu tylnej kanapy z otworem umożliwiających przewożenie długich przedmiotów, komfortowe siedzenia z regulacją w 4 płaszczyznach (pokryte tkaniną w deseniu Sienna), tekstylne dywaniki, pakiet Chrom (m.in. pokrętła świateł i klimatyzacji) oraz tak zwany mały pakiet skórzany (kierownica, gałka dźwigni zmiany biegów i dźwignia hamulca ręcznego obszyte skórą) a także czarne aplikacje (Black Pyramid). Również seryjne są: funkcja obniżenia prawego lusterka podczas cofania oraz cztery lampki do czytania (dwie z przodu, dwie z tyłu).

Najbogatszym wyposażeniem Jetty jest wersja Highline. W cenniku znajdziemy ją z ceną 84 890 za wersję ze 122-konnym silnikiem 1.6 TDI. Tutaj do wyposażenia seryjnego należą - poza elementami z Trendline i Comfortline - 16-calowe obręcze ze stopu metali lekkich, chromowane pierścienie wokół dolnych wlotów powietrza, chromowane listwy pod szybami bocznymi, spryskiwacze reflektorów i reflektory przeciwmgielne z możliwością doświetlania zakrętów.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 71 390 PLN
Dostępne nadwozia: sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Ale to już normalne w dzisiejszych czasach. Niektóre koncerny tak robią i uważają, że to dobre.
    ~Samuraj, 2011-02-03 20:49:45
  • avatar
    zgłoś
    'gufi' napisał(-a):Jetta to nie przyklejony kufer do Golfa - to od zera zaprojektowany model co rzadko zdarzało się w tym segmencie.Całość jest spójna i ma ładną linię.Hm... jeśli tak, to wersja A.D. 2006 miała tylko z przodu przyklejony cały dziób Golfa V () z kiczowato pochromowaną osłoną chłodnicy
    airmatic, 2011-02-03 20:49:32
  • avatar
    zgłoś
    Mnie by bardziej interesowało jak ją się prowadzi? Jeśli jest bardziej miękka (komfortowa ) od Golfa to pewnie jest skierowana na klienta bardziej statecznego którego nie stać na Passata . Co do stylistyki to dla mnie nie powinny wszystkie auta być tak podobne do siebie od Polo poczynając a na Caddy kończąc.
    krzysiek29, 2011-02-03 20:44:51
  • avatar
    zgłoś
    A ponieważ auto, które chciałbym mieć, MUSI mi się podobać, rolleyes.gif więc ostatecznie zadowoliłbym się mniejszym (jeśli już Volkswagenem wink.gif )To masz podobnie do mnie. Co tam, że Pasek może minimalnie jest lepszy, ale za to nudniejszy, a Jetta wcale nie ustępuje.
    ~Samuraj, 2011-02-03 20:40:27
  • avatar
    zgłoś
    Jetta to nie przyklejony kufer do Golfa - to od zera zaprojektowany model co rzadko zdarzało się w tym segmencie.Całość jest spójna i ma ładną linię.
    ~gufi, 2011-02-03 20:18:24
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):Rodzi się zatem pytanie: w czym Passat jest lepszy od nowej Jetty? W przestronności? To chyba jedyna cecha przemawiająca za Paskiem. Pytanie i odpowiedź w jednym? I przy okazji trafiłeś w "10" .Choć różnice nie są duże, to jednak dopracowanie, aranżacja i poczucie przestrzeni w większym sedanie VW jest bezsporna. Gdybym miał odpowiednią sumę i dokonywał wyboru, bez wahania wskazałbym na Passata. Ale...Tak było do face liftingu obydwu pojazdów. Z nowym obliczem "Paska" nie mogę do tej pory przejść do porządku dziennego - ciągle coś w nim się nie harmonizuje. A Jetta przeciwnie - teraz jest bardzo ładna. A ponieważ auto, które chciałbym mieć, MUSI mi się podobać, więc ostatecznie zadowoliłbym się mniejszym (jeśli już Volkswagenem )
    airmatic, 2011-02-03 19:54:38
  • avatar
    zgłoś
    Poprzedni szef stylistów Volkswagena najlepiej spisał się właśnie przy tworzeniu Passata B6. Wystarczy rozejrzeć się po naszych drogach, by zrozumieć czemu klienci firmowi lub prezesi małych firm nie chcieli Laguny lub Mondeo. "Pasek" był na tyle oryginalny i budzący zaufanie, żeby zdobyć segment D w wielu krajach na wyłączność. Sądzę, że Walterowi da Silvie o wiele łatwiej byłoby zaprojektować Passata zupełnie od nowa, ale szefostwo było nieugięte: "ten produkt jeszcze zapracuje na siebie. Macie go odświeżyć i nie ruszać niczego z podstawowych podzespołów oraz linii nadwozia". Zadanie trudne - więc mamy to, co mamy
    airmatic, 2011-02-03 19:44:29
  • avatar
    zgłoś
    Notabene wygląda lepiej moim zdaniem od Passata. Rodzi się zatem pytanie: w czym Passat jest lepszy od nowej Jetty? W przestronności? To chyba jedyna cecha przemawiająca za Paskiem.
    ~Samuraj, 2011-02-03 16:13:55
  • avatar
    zgłoś
    Za design Jetty "piątki" współodpowiedzialny jest niejaki Murat Gunak, autor bestsellera spod znaku Peugeota - dwieścieszóstki. Gość, który chyba jednak nie czuł specyfiki własnego stylu - że nie za bardzo da się go pogodzić z filozofią VW .Dopiero po poprawkach da Silvy Jetta zaczęła wyglądać jak trzeba. Ba, producent postawi ją w salonach zachodniej Europy. A resztę już znacie: będzie sukces
    airmatic, 2011-02-03 15:22:47
  • avatar
    zgłoś
    Do najtańszych to ona nie należy, ale przynajmniej nie trzeba dopłacać za elektryczne szyby z tyłu.
    ~Samuraj, 2011-02-03 10:29:53
  • avatar
    zgłoś
    Volkswagen wprowadził do oferty model, który ma wypełnić lukę między Golfem a Passatem.
    auto motor i sport, 2011-02-03 09:35:45
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij