Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.2

Nowa „siódemka"!

2008-07-03
BMW serii 7 BMW serii 7

Poprzednia "siódemka" była najbardziej kontrowersyjną w historii modelu, ale i sprzedała się w największej ilości. Zarzucano jej przede wszystkim ociężały wygląd, przyrównując to auto do... czołgu.

Wraz z nowym modelem ta ociężałość miała pójść w odstawkę na rzecz bardziej smukłych kształtów. Patrząc na auto z boku - trzeba przyznać, że projektantom sztuczka ta się udała. Ale przód nowej "siódemki" jest jakiś taki nijaki - za grzeczny, za mało agresywny. Wygląda na to, że styliści BMW postanowili naprawić tylko jedną końcówkę samochodu, czyli tył, który prezentuje się znacznie lepiej niż w poprzedniku!

Auto mierzy 5,07 metra długości, 1,48 metra wysokości i ma rozstaw osi równy 3,07 metra. Jest też odmiana L, czyli z dłuższym o 140 mm rozstawem osi. Dla porównania poprzednik mierzył 5,04 metra długości, 1,49 metra wysokości i dysponował prawie 3-metrowym rozstawem osi.

Pod maskę auta trafią trzy jednostki napędowe - turbodiesel i dwa benzyniaki. Pierwszy z nich, o zapłonie samoczynnym, ma około 3 litrów pojemności skokowej i wytwarza moc 245 koni mechanicznych, zapewniającą przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,2 s.

Kolejny silnik osiąga moc 326 koni mechanicznych, a na szczycie oferty znajduje się 4,4-litrowa, podwójnie doładowana jednostka V8 o mocy 406 koni mechanicznych. Oba zapewniają przyspieszenia do 100 km/h, odpowiednio w 5,9 i 5,2 s.

Źródło: auto-motor-und-sport.de

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 121 671 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij