Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Nowe Renault - z silnikiem z tyłu i napędem na tył

Niemałą rewolucję szykuje nam Renault. Nowa, trzecia generacja Twingo będzie miała z tyłu umieszczony silnik, napęd będzie trafiał na tylną oś i po raz pierwszy będzie miała pięciodrzwiowe nadwozie.

2014-02-14

Konkurencja w segmencie najmniejszych aut od pewnego czasu stała się niezwykle wyrównana - to już nie Panda i długo, długo nic więcej. Do nowej Pandy i trojaczków z Kolina dołączyły trojaczki rodem z Wolfsburga, zęby ostrzy również nowy Hyundai i10, pojawił się również Opel Adam. W tym gronie stare Twingo nie miało większych szans na równą rywalizację, czego jednak nie da się powiedzieć o najnowszym wcieleniu malutkiego Renault.

I to nawet, nie znając jeszcze wszystkich danych o nowym Twingo. Przede wszystkim Renault Twingo wygląda zjawiskowo, coś pomiędzy Adamem a pięćsetką. Po raz pierwszy model ten otrzymał dodatkową parę drzwi, co wpłynie pozytywnie na jego funkcjonalność. Cała sylwetka nawiązuje do pierwszego Twingo, ale również, a może przede wszystkim, do Renault 5 (tył auta z przeszkloną klapą).

Rewolucyjnie brzmią jednak informacje na temat napędu w nowym Twingo. Otóż silnik powędrował na tylną oś, dzięki czemu auto ma być bardziej zwrotne, a pasażerowie z przodu będą mieć więcej przestrzeni. Napęd będzie przenoszony na tylną oś, co nie tylko nie było wcześniej oferowane w tym modelu, ale jest niespotykane w autach tej klasy. Już teraz jesteśmy ogromnie ciekawi, jak Renault Twingo będzie się prowadzić, szczególnie że planowana jest również wersja RS.

Na dziś Renault nie zdradza więcej informacji nt. swojej nowości. Możemy się jedynie spodziewać, iż wśród oferowanych wersji pojawi się trzycylindrowa jednostka 0,9 TCe w różnych wariantach mocy. Więcej szczegółów poznamy zapewne przy okazji oficjalnej premiery modelu na wystawie w Genewie.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 37 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Znalazłem auto dla żony. Małe, oszczędne, 5d :) - tak jej powiem.
    Bylek, 2014-02-23 00:42:17
  • avatar
    zgłoś
    To Up! czy 500 króluje? :)

    Samuraj, 2014-02-14 19:31:15
  • avatar
    zgłoś
    Trojaczki z Kolina nie liczą się obecnie na rynku. W Europie Panda też coraz słabiej. Niemiecki Up! ją chyba już wyprzedził i to on króluje w tym segmencie. Lepiej to stoi 500. Na szczęście dla tyskiej fabryki. Twingo. Małe, silnik i napęd na tył - hmm, czyżby Maluch.

    garfield, 2014-02-14 16:07:07
  • avatar
    zgłoś
    Niemałą rewolucję szykuje nam Renault. Nowa, trzecia generacja Twingo będzie miała z tyłu umieszczony silnik, napęd będzie trafiał na tylną oś i po raz pierwszy będzie miała pięciodrzwiowe nadwozie.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2014-02-14 15:00:54
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij