Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowe modele Saaba w Genewie

2011-02-14

 

Do informacji prasowej opublikowanej z okazji genewskiej wystawy Saab dołączył grafikę, przedstawiającą cztery auta, szczelnie ukryte pod białymi płachtami. Czy zapowiadają cztery nowe modele, które zostaną odsłonięte w Genewie? Jak się można domyślić, jeden z nich to 9-5 w odmianie SportCombi, drugi to pewnie crossover 9-4X,a co skrywają pozostałe dwie płachty materiału? Plotka głosi, że do dwóch wymienionych dołączy model 9-3 w wersji hatchback oraz cabrio. Więcej na ten temat dowiemy się pewnie w najbliższych dniach.

 

Genewa Saab

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    'airmatic' napisał(-a):Powyższe modele to auta zbudowane z wykorzystaniem kompletnego Subaru Imprezy, auta o klasę mniejszego niż Vectra i stąd oznaczenie o dwa numery mniejsze "po kresce". A co różni Saaba od Subaru? Inne znaczki firmowe, wloty powietrza i jeszcze takie tam...Na bazie Imprezy to był 9-2X.
    rzęsor, 2011-02-15 02:15:05
  • avatar
    zgłoś
    Zobaczymy, jaki będzie "nowy"
    airmatic, 2011-02-15 00:44:13
  • avatar
    zgłoś
    A ten ze zdjęcia owszem, był dobrym autem.Był i chyba nadal jest.
    ~Samuraj, 2011-02-15 00:30:58
  • avatar
    zgłoś
    Powyższe modele to auta zbudowane z wykorzystaniem kompletnego Subaru Imprezy, auta o klasę mniejszego niż Vectra i stąd oznaczenie o dwa numery mniejsze "po kresce". A co różni Saaba od Subaru? Inne znaczki firmowe, wloty powietrza i jeszcze takie tam...
    airmatic, 2011-02-15 00:03:46
  • avatar
    zgłoś
    A to nie są przypadkiem 9-1 i 9-1 WRC.
    rzęsor, 2011-02-14 23:53:11
  • avatar
    zgłoś
    Miłośnicy Saaba i tak robią maślane oczy na widok starej, dobrej "dziewięćsetki" - bo to ona miała w sobie to "coś". A ten ze zdjęcia owszem, był dobrym autem. Mnóstwo innych aut (Alfa 159, Mercedes C, Passat, Mondeo) miało już następną generację (np. Insignia, Mondziak), albo wyglądało odważniej (Insignia, Alfa 159), albo jeździły bez porównania bardziej solidnie (BMW 3, Audi A4).Polecam dwa master-testy AMiS z udziałem 9-3, by zrozumieć międzynarodowe jury i ich zniesmaczenie, których powodem był zwykły niedosyt (Saab zbudowany na Vectrze, który nie wyróżnia się nawet na tle bratniego "Łopla")
    airmatic, 2011-02-14 23:36:35
  • avatar
    zgłoś
    Mówię o tym modelu, żeby była jasność:Uploaded with Siedziałem w nim i mam pozytywne wrażenia, a poza tym podoba mi się.
    ~Samuraj, 2011-02-14 23:16:54
  • avatar
    zgłoś
    ...dotychczasowego, który omal nie wpędził całej marki do muzeum. Mowa o klasycznym, bezpłciowym sedanie, który zerwał z charakterystyczną, saabowską konwencją "krokodyla" dotyczy... właśnie TEJ generacji 9-3, od 2002 roku do dziś
    airmatic, 2011-02-14 23:02:20
  • avatar
    zgłoś
    Nie mówię nowy, miałem na myśli dotychczasowego.
    ~Samuraj, 2011-02-14 22:51:03
  • avatar
    zgłoś
    Zaraz, nowy "dziewięć-trzy..." A gdzie go widziałeś? Prezentacji oficjalnej raczej jeszcze nie miał (chyba że o czymś nie wiem )
    airmatic, 2011-02-14 20:58:01
  • avatar
    zgłoś
    Saab robi teraz naprawdę ładne auta. 9 - 5 - cudo, 9 - 3 - również cudo tylko w wydaniu o numer mniejszym, 9 - 4X - cudo w wydaniu SUV - a, ciekaw jestem co będzie dalej. Ja życzę Szwedom wszystkiego co najlepsze.
    ~Samuraj, 2011-02-14 20:25:43
  • avatar
    zgłoś
    Saab 9-3 z kultowym nadwoziem hatchback? Eureka! Miłośnicy marki z rozrzewnieniem wspominają klasycznego "krokodyla" z długą maską oraz pochyloną szybą i... "wypiętym" tyłkiem. Dlatego następcę "900" przyjęto w 2002 roku jako zamach na legendę . Najmniejszy Saab jako sedan miał być klasycznie bezpłciowy , potem do rodziny wprosił się 9-2X - czyli "farbowana" Impreza . Niczego nie wojując zresztą . Prosimy zatem, żeby dłuuugo oczekiwana, nowa 9-3 była bez chemii. To znaczy żebyśmy my czuli do niej dobrą "chemię" - o ile sama nie będzie sztuczna, jak dziesięć lat temu sztuczne były "odpady" zakładów chemicznych firmy GM
    airmatic, 2011-02-14 20:03:53
  • avatar
    zgłoś
    To jest być albo nie być dla tej fajnej firmy. Jedni są tajemniczy - jak Saab, VW z kilkoma modelami ma się pokazać (w tym nowy Up!), inni bardziej otwarci - KIA, Hyundai. To jest ważny salon, oby nie najważniejszy. Kto się liczy, czy chce liczyć ten musi być.
    ~Gość, 2011-02-14 19:38:24
  • avatar
    zgłoś
    Czekam z niecierpliwością na te premiery.
    ~Samuraj, 2011-02-14 10:03:34
  • avatar
    zgłoś
    Skandynawowie są bardzo tajemniczy, póki co nakrywają auta prześcieradłami.
    auto motor i sport, 2011-02-14 09:18:53
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij