Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Nowe silniki w Seatach

2010-11-17

Ibiza jest teraz dostępna z nową 105-konną jednostką 1.2 TSI w połączeniu ze skrzynią manualną przekładnią DSG, zastępującą 105-konny silnik 1.6 MPi. Modele Altea i León dostępne są z silnikiem 2.0 TDI CR o mocy 140 KM z technologią common rail oraz skrzynią manualną i 2-sprzęgłową przekładnią DSG zamiast tej samej jednostki wyposażonej w pompowtryskiwacze. Gama modeli Exeo wzbogacona została o nowy silnik benzynowy. Jest nią nowa, słabsza, 120-konna wersja jednostki 1.8 TSI, która zastąpiła silnik 1.6 Mpi o mocy maksymalnej 102 KM.

Jednostka 1.2 TSI jest teraz dostępna we wszystkich wersjach nadwoziowych modelu Ibiza (5-drzwiowa, SC i ST), w wersji Style i Sport z nowoczesną siedmiobiegową skrzynią DSG lub pięciobiegowym przekładnią manualną, z systemem Stop/Start oraz funkcją rekuperacji energii w wersji ECOMOTIVE. Ma zużywać średnio 5,1 litra na 100 km i emitować 119 gramów CO2 na kilometr.

Leon wyposażony w 140-konny silnik 2.0 TDI z sześciobiegową manualną skrzynią biegów ma spalać średnio 4,8 litra na 100 kilometrów. Leona 2.0 TDI CR można zamówić także z sześciobiegową skrzynią DSG.

Modele Altea i Altea XL wyposażone w silnik 2.0 TDI zużywają tylko 4,9 l/100 km, a poziom emisji CO2 wynosi 129 g/km. Poza tym, nowa wersja zużywa o 0,8 litra paliwa na 100 km mniej niż poprzedni model, co oznacza oszczędność na poziomie 14%.

Seat Exeo jest teraz wyposażony w nowoczesny silnik 1.8 TSI. Turbodoładowana jednostka benzynowa z bezpośrednim wtryskiem posiada 120 KM i zastępuje poprzedni 102-konny silnik 1.6. Jest ona dostępna w wersji wyposażenia Reference. Średnie zużycie paliwa spadło o 3% do poziomu 7,3 litra na 100 km w przypadku sedana i 7,4 litra w wersji ST.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 89 300 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Pewnie chodzi właśnie o ekonomikę, bo nawet w newsie jest o tym nabąknięte. Auto emocion i eko się gryzie, ale co zrobić. :/
    ~Samuraj002, 2010-11-17 19:54:47
  • avatar
    zgłoś
    Hm, najnowsza wersja silnika 1.8 TSi o mocy 120 KM. Jak to?!!!W Skodzie Superb i "Pasku" ten motor "wyciągał" 160 KM. Jak zatem zestawić to z normalnym, wolnossącym (ale ze zmiennymi fazami rozrządu) silnikiem 1.8 VTEC Hondy?! Dla mnie moc 120 KM z tej pojemności to żaden szał. Tyle samo ma 1.4 TSi by VW. Wszystko to trafia do aut marki dumnie noszącej hasło "Auto Emocion". Ani wielkiej korzyści z downsizingu (1,8 litra to spora pojemność, a mocy niewiele, gdzie ten DÓŁ?), ani ze sprężarek. Pewnie chodzi tym razem o spalanie albo emisję CO2.No tak, eko-emocion...
    airmatic, 2010-11-17 19:50:50
  • avatar
    zgłoś
    No cóż, VW popuszcza wodze. Cieszy fakt, że mamy bogatszą gamę w "auto emocion". PS. Trochę byków jest w newsie (León, "skrzynia manualna przekładnia DSG" ).
    ~Samuraj002, 2010-11-17 19:21:34
  • avatar
    zgłoś
    SEAT zaktualizował ofertę silnikową w modelach Ibiza, Leon, Altea i Exeo. Nowe jednostki są bardziej „eko".
    auto motor i sport, 2010-11-17 08:43:18
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij