Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowy Civic – w kamuflażu na wideo

2011-08-01

Dziewiąta generacja modelu pokaże się w pełnej krasie w połowie września we Frankfurcie. By przypomnieć o tej premierze Honda opublikowała kilka zdjęć i krótki materiał wideo z przedprodukcyjnym egzemplarzem, przykrytym kamuflującymi panelami. Widoczne na wideo auto przygotowano specjalnie z myślą o Europie - Civic zniknął z Japonii, a w USA sprzedawany jest jako sedan i dwudrzwiowe coupe, ale konstrukcyjnie jest to inne auto.

Zaprezentowana w przebraniu, europejska wersja nowego Civica zdaje się nie odbiegać mocno linią nadwozia od znanego nam modelu obecnej generacji. Zdaje się jednak być odrobinę dłuższa, co zapowiada więcej miejsca dla pasażerów.

Inżynierowie biorący udział przy budowie tego auta zapowiadają, że europejski Civic będzie miał sportowo-zorientowane zawieszenie, które przeprojektowano tak, by zwiększyć komfort jazdy i ułatwić panowanie nad autem. Jedną z większych nowinek, oprócz zmian w zawieszeniu, będzie wprowadzenie do oferty nowej jednostki wysokoprężnej - o pojemności mniejszej niż obecne 2,2 litra.

 

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 82 100 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    No wygląda na bogato, więc spodziewałem się diesla pod maską.
    ~Samuraj, 2011-08-04 12:54:41
  • avatar
    zgłoś
    Co widać zresztą po sygnaturce Tak na poważnie, w moim podpisie jest wersja 2,2 diesel
    airmatic, 2011-08-04 00:03:50
  • avatar
    zgłoś
    Co widać zresztą po sygnaturce. O Volkswagenie powiedziano już chyba wszystko. Zawsze mnie śmieszą takie mini - wojny właścicieli VW z resztą świata. Przecież to uberwagen, a reszta to szroty.
    ~Samuraj, 2011-08-03 22:04:50
  • avatar
    zgłoś
    ... bo albo ktoś z rodziny pracuje w Volkswagenie, albo przywiązanie do marki wynika z korzyści finansowych (upusty lub takie tam).Nie sposób nie docenić ergonomii, funkcjonalności i maniakalnego dopracowania w produktach z Wolfsburga, ale - cytując Jamesa Maya - "ludzie, to przecież tylko samochód"! Każde auto ma swoje wady i nie musi być w 100% idealne, o czym od czasu do czasu przekonuje się Toyota.Dla mnie samochód lub "tylko samochód" może mieć niedoskonałości, ale musi być trochę szalony. A skoro wiem, że muszę pilnować się kosztów, marzy mi się (nie musi być najmocniejszy, niech będzie 1,8) Civic
    airmatic, 2011-08-03 20:35:04
  • avatar
    zgłoś
    a przed znajomymi twardo "vw sienie psuje i jest najlepsza marka" xD
    gt-tuner, 2011-08-03 18:50:35
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):Jak czytam czasem wypowiedzi co po niektórych lub rozmawiam z ludźmi, to mam zupełnie inne wrażenie. Może to nie jest miłość, ale uparte przekonanie, że VW ponad wszystko i obrona marki jak własnej kobiety. A potem płacz i zgrzytanie zębami po otrzymaniu rachunku za naprawę 1.4 TSI, 2.0 TDI albo DSG.
    rzęsor, 2011-08-03 15:04:15
  • avatar
    zgłoś
    I to już brzmi lepiej. Zwolennicy VW Golfa nie są miłośnikami Volkswagena, bo tej marki się nie kocha - tylko wybiera z czystej, racjonalnej i zimnej kalkulacji...Jak czytam czasem wypowiedzi co po niektórych lub rozmawiam z ludźmi, to mam zupełnie inne wrażenie. Może to nie jest miłość, ale uparte przekonanie, że VW ponad wszystko i obrona marki jak własnej kobiety.
    ~Samuraj, 2011-08-03 10:22:37
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):Pytanie tylko czy to wystarczy dla współczesnego klienta. Ma być też mały diesel o mocy 115 KM, dwie wersje hybrydowe i jeszcze jedna na CNG.
    rzęsor, 2011-08-03 00:17:22
  • avatar
    zgłoś
    'jeff' napisał(-a):Większość fanów Hondy nie stać na nowe, większość klientów VW stać na nowe, ale równie bacznie patrzą na to czy auto jest bezpieczne, jakie ułatwienia na co dzień proponuje, itd. Tego Golfowi nie można odmówić. Podobny tok myślenia obrali przy Focusie. Zresztą wypowiadali się, że wzorowali się na Golfie.Słusznie zauważyłeś. Ludzie młodzi duchem i mniej "forsiaści" (auć, słowotwórstwo? ) chętniej zapolują kiedyś na mocno używanego Civica UFO. Ci zamożniejsi wolą "konkretnie" ulokować pieniądze: wybierają auto nowe, bardziej cenione (chyba we własnych sferach, bo ja osobiście bardziej cenię Hondę niż VW), bardziej wygodne (tego nie kwestionuję) oraz bardziej stonowane. Są to ludzie, którzy nigdy nie odwiedzili salonu Hondy ani w Civicu nie posiedzieli ani przez chwilę... Zwolennicy VW Golfa nie są miłośnikami Volkswagena, bo tej marki się nie kocha - tylko wybiera z czystej, racjonalnej i zimnej kalkulacji...... a Hondę Civic kupowało się z czystych emocji. Bardzo chciałbym, żeby od teraz Civic "ufo" IX połączyło serce z rozumem . A co!
    airmatic, 2011-08-02 23:12:01
  • avatar
    zgłoś
    Większość fanów Hondy nie stać na nowe, większość klientów VW stać na nowe, ale równie bacznie patrzą na to czy auto jest bezpieczne, jakie ułatwienia na co dzień proponuje, itd. Tego Golfowi nie można odmówić. Podobny tok myślenia obrali przy Focusie. Zresztą wypowiadali się, że wzorowali się na Golfie.
    ~jeff, 2011-08-02 21:42:01
  • avatar
    zgłoś
    Wiadomo, że "przelukrowaną" jak to nazwałeś. Poprzednik nie był bardzo chętnie kupowany, bo tak jak powiedziałeś, ludziom najwyraźniej bardziej podchodzi stonowany charakter Golfiny niż szalony Civica. Ja osobiście jestem za tym drugim, no chyba że daliby mi do wyboru wersję R to bez zastanowienia ją biorę, ale nie o tym mowa.
    ~Samuraj, 2011-08-02 19:21:28
  • avatar
    zgłoś
    A co ma im nie wystarczyć? W półtoratonowym hatchbacku spod igły taka moc z turbobenzyny to wynik absolutnie zadowalający... Klientów Hondy wcale nie będą aż tak obchodziły bajery w rodzaju kierownicy drżącej od najechania na "ciągłą" czy aktywnego tempomatu. Liczy się sport oraz fun; resztę zostawmy innym markom . Ja osobiście nie wyobrażam sobie zrelaksowanej jazdy samochodem uzbrojonym w tego rodzaju elektropastuchy . Zamiast tego - życzyłbym sobie obowiązkowe metalowe nakładki na pedały, niską pozycję za kółkiem, sportowy design i trochę gadżeciarskich zegarów/lampek z Hondy CRZ. Z wyposażenia ułatwiającego jazdę wystarczyłby mi do szczęścia czujnik deszczu włączający wycieraczki; ewentualnie coś, co poprawi widoczność do przodu po skosie (a takich cudeniek na razie nie ma). Inna sprawa, że mniejszy sukces rynkowy Civica w porównaniu z Golfem polega na tym, że dla niejednego kompakt Hondy jest zbyt odważny i rzucający się w oczy. Inni boją się nim manewrować z racji tego całego spojlera (a ja próbowałem i z seryjnym czujnikiem parkowania oraz lusterkami jak patelnie - łatwizna, serio). Golf jest skromniejszy z wyglądu, ale w swoim wyglądzie skrywa bardzo wysokie rekomendacje i reputację. Kto wie, czy trochę nie przelukrowaną .
    airmatic, 2011-08-02 17:09:11
  • avatar
    zgłoś
    'rzęsor' napisał(-a):Nie przepadnie, bo ma nowoczesną stylistykę i świetne silniki 1.6 Turbo 160 i 200 KM.Pytanie tylko czy to wystarczy dla współczesnego klienta.
    ~Samuraj, 2011-08-02 00:15:19
  • avatar
    zgłoś
    Civic szacun ))
    84styleFury, 2011-08-01 23:50:24
  • avatar
    zgłoś
    Nie przepadnie, bo ma nowoczesną stylistykę i świetne silniki 1.6 Turbo 160 i 200 KM.
    rzęsor, 2011-08-01 23:37:44
  • avatar
    zgłoś
    Niełatwo mu będzie. Teraz pojawił się nowy Focus, Astra trochę dłużej na rynku i ciągle mocno trzyma się Golf (pomimo, że najstarsza konstrukcja z tych trzech, a ciągle na topie w Europie). U nas żeby odeprzeć ataki Forda i Opla zaoferowali bogatszą wersję Optimum. Honda będzie musieć się wstrzelić w ten segment i zaoferować jak nowoczesne rozwiązania. Inaczej przepadnie w tłumie.
    ~kris, 2011-08-01 18:19:07
  • avatar
    zgłoś
    Zobacz na ile Honda zdradza wygląd Civika kolejnej generacji.
    auto motor i sport, 2011-08-01 09:35:55
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij