Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowy Golf – bardziej sportowy?

2011-07-18
Volkswagen, Golf Volkswagen Golf siódmej generacji

Czy siódemka będzie szczęśliwa dla niemieckiego klasyka? Wiele zależy zapewne od jej wyglądu - a tu ma się sporo zmienić. Niemieccy styliści mają zaprojektować bardziej sportową, opływową linię nadwozia. Przednia szyba będzie mocniej pochylona, linia dachu poprowadzona zostanie niżej a szerzej rozstawione koła mają potęgować wrażenie mocy. Z myślą o rodzinach, które niekoniecznie potrzebują sportowego środka transportu, przygotowana zostanie odmiana Golfa Plus, o charakterze zbliżonym bardziej do Forda C-Maxa. W gamie pojawi się również Golf trzydrzwiowy, przy projektowaniu którego Volkswagen zastosował ostatni pomysł Opla - odróżni go wyglądem od wersji 5d, choć nie tak bardzo, jak Opel odróżnia trzydrzwiową Astrę GTC.

Póki co Niemcy nie pokazali jeszcze żadnej grafiki, która mogłaby podpowiedzieć jak będzie prezentował się Golf mk7, ale co to za problem dla zdolnego grafika...

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 117 190 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3, kombi-5, van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś

    rzęsor, 2011-09-01 15:52:12
  • avatar
    zgłoś
    ze tak wtrace heeh co do Golfa Plusa fajna furka )...nooo ten Golfik jestem ciekaw jak szeroki i wysoki jest ??6 naprawde w pakiecie fajnym wymiata heheh niech robi to ta sama ekipa ida w dobrym kierunku to sie zapamieta hehehe
    84styleFury, 2011-07-18 23:01:12
  • avatar
    zgłoś
    No i ma być na nowej płycie podłogowej kolego Airmatic. Praktycznie wszystkie nowe modele mają być oparte na nowej modularnej płycie. Scirocco - czy nie jest agresywny, hmm.... Na pewno ma dynamiczną sylwetkę co wielu przyznaje. Nie tylko Niemcy, ale jakieś francuskie jury doceniło to gdzieś 1-1,5 roku temu.Co do innowacyjności - a co my wiemy co tam goście wkomponują za ten rok? Nad czym pracowali i pracują, a czego nie wie prasa?
    ~jeff, 2011-07-18 21:25:38
  • avatar
    zgłoś
    'airmatic' napisał(-a):Na dziś można obstawiać w ciemno, że będzie to najważniejsza europejska premiera przyszłego roku oraz [u]murowany Car of the Year[/u] - Golf całe wieki nie zgarnął tego trofeum...Można obstawiać w ciemno, że nie zdobędzie tego tytułu, bo jest zbyt mało innowacyjny w porównaniu z Oplem Amperą.
    rzęsor, 2011-07-18 20:35:08
  • avatar
    zgłoś
    No podobno ma być, ale co z tego wyjdzie ... .
    ~Samuraj, 2011-07-18 14:31:47
  • avatar
    zgłoś
    I co z tego, ja chcę doczekać się nowej płyty podłogowej w VW Golfie
    airmatic, 2011-07-18 14:22:10
  • avatar
    zgłoś
    B7 to lifting B6, więc nie zdziwię się jak o nowym Golfie będzie się mówić podobnie lub jak o bardziej opływowej szóstce.
    ~Samuraj, 2011-07-18 14:15:19
  • avatar
    zgłoś
    Mhm, ale już Passat FL (czy jak ktoś woli, sześć-i-pół zamiast VII) miał być inny, bardziej dynamiczny itp. Niemiecka prasa swoje, doniesienia Volkswagena swoje, a styliści jak zawsze mają związane ręce . My zresztą też nie będziemy za rok oglądali na żywo tej wizualizacji, a raczej projekt zatwierdzony przez Głównego Szefa z Wilkogrodu (Wolfsburg) Car of the Year zostanie zaś przyznany za: jakość, technologię, komfort, własności jezdne i... za to, że ostatnim nagrodzonym Golfem była... jedynka
    airmatic, 2011-07-18 14:01:16
  • avatar
    zgłoś
    No dobra, oceńmy to co mamy czyli grafiki w galerii - powiem szczerze, że jest to Golf VI w bardziej opływowym opakowaniu. Jeśli tak zrobi VW to czegoś nowego nie odkryją, ale muszę przyznać, że źle to nie wygląda. Już sobie wyobrażam wersję R.
    ~Samuraj, 2011-07-18 13:53:20
  • avatar
    zgłoś
    Bardziej emocjonujący i bardziej sportowy... Raczej nieosiągalne, jeśli coś ma spełniać legendarne założenia "praktisch, quadratisch, gut". Skoro VW nie przeforsował agresywnych form w Scirocco ani w the Beetle'u, nie zrobi tego również w najpopularniejszym modelu. Mam tu na myśli głównie stylizację wnętrza, ale zewnętrzne linie nadwozia również nie zrywają z klasyczną koncepcją swoich praszczurów.Dlaczego? Wystarczyło trochę innowacyjności wnętrza w Focusie III i najnowszej Astrze, żeby Niemcy z Auto Motor und Sport podnieśli larum na zatrzęsienie przycisków i nieprzejrzystość form (zob. AMiS 8/2011), które wykroczyły poza kwadratowe formy made in VW. Sami niemieccy klienci podobno również się do tego przyzwyczaili i "nie znoszą" chaosu.Na dziś można obstawiać w ciemno, że będzie to najważniejsza europejska premiera przyszłego roku oraz [u]murowany Car of the Year[/u] - Golf całe wieki nie zgarnął tego trofeum...
    airmatic, 2011-07-18 10:42:44
  • avatar
    zgłoś
    W połowie przyszłego roku Volkswagen zaprezentuje siódmą odsłonę swojego bestsellera.
    auto motor i sport, 2011-07-18 09:57:49
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij