Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Nowy Mercedes C 63 AMG

Konkurent BMW M3 i Audi RS4 dołącza do gry. Nowy Mercedes C 63 AMG jest lżejszy, jeszcze szybszy i wydajniejszy. Dla kolekcjonerów przygotowano wersję "Edition 1".

2014-09-24

W nowym Mercedesie C 63 AMG 6,2-litrowy silnik został zastąpiony wydajniejszym i bardziej ekologicznym motorem z nowego AMG GT. 4-litrowa jednostka V8 Biturbo ma teraz 476 KM, a w wersji S nawet 510 KM.

Każdy silnik, jak to w przypadku każdego AMG, jest składany ręcznie przez jednego człowieka - "one man, one engine". W C 63 AMG zamontowano nową skrzynię AMG SPEEDSHIFT MCT o siedmiu przełożeniach, która jest teraz szybsza niż poprzednia. Skrzynia może działać w 3 trybach: Controlled Efficiency, Sport i Sport +, a ekskluzywnie w wersji S, dostępny jest też tryb Race.

Wybór daje kierowcy także zawieszenie. Może być zestrojone komfortowo, normalnie lub bardzo sportowo. W C 63 AMG dostępna jest mechaniczna szpera, a w wersji S - elektroniczna. To powoduje, że Mercedes C 63 AMG staje się poważnym graczem wśród supersedanów. Z blokadą tylnego dyferencjału współpracuje także nowozestrojony układ ESP. Może być całkowicie włączony, częściowo odłączony w trybie SPORT Handling Mode, wtedy kierowca może trochę poszaleć, ale elektronika ustawi go na właściwy tor, kiedy "przegnie" i w końcu tryb ESP Off, który całkowicie odłącza "nianię" i blokuje tylny most. Wtedy od razu należy zadzwonić do firmy oponiarskiej i zamówić nowy komplet, bo "upalanie" w tym trybie to pestka.

Kierowca może także zarządzać całym "pakietem" dobrodziejstw w tym aucie, za pomocą systemu AMG DYNAMIC SELECT. Dobiera się tutaj pracę 4-litrowej V-ósemki, zawieszenia, skrzyni i elektroniki.

Opcjonalnie w C 63 AMG dostępny będzie aktywny układ wydechowy, który w zależności od humoru będzie można ustawić na cichą myszkę albo ryczącego tygrysa. W trybie Race, dźwięk silnika ma przypominać auta wyścigowe z silnikami V8.

Mercedes C 63 AMG jest szerszy o 14 mm i dłuższy aż o 54 mm od standardowej wersji. Z tyłu dyfuzor był inspirowany samochodami wyścigowymi, a pod nim zainstalowano płaskie chromowane końcówki układu wydechowego.

W środku C 63 AMG wygląda jeszcze obłędniej niż zwykła wersja. Dominuje tutaj skóra lub microfibra do wyboru, a także prawdziwe, zimne aluminium.

Mercedes C 63 AMG i 63 AMG S dostępne będzie także w limitowanej serii Edition 1. Do wyboru będzie 6 unikatowych kolorów wnętrza i specjalne dodatki, jak np. kierownica z paskiem po środku, czerwone pasy bezpieczeństwa, czerwone nici i aluminiowe pedały. Z zewnątrz Edition 1 będzie miał tzw. Night package, czyli czarne lusterka, grill, ramki wokół drzwi, a także końcówki układu wydechowego pomalowane na ciemno-chromowy kolor.

Mercedes C 63 AMG, C 63 AMG S i Edition 1 debiutują 2. października w Paryżu. Kombi dołączy w kwietniu przyszłego roku.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 68 019 PLN
Dostępne nadwozia: furgon-3, kombi van-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij