Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.5

Nowy Opel Astra ujawniony!

Jeden z najlepszych kompaktów na rynku doczekał się następcy. Choć premiera dopiero we wrześniu, to już dziś możemy oglądać Opla Astrę w pełnej okazałości.

2015-06-01
fot. worldcarfans.com

Nie będziemy owijać w bawełnę. Nowa Astra wygląda świetnie! Porzuciła nudnawą stylistykę poprzedniczki i mocno zapatrzyła się na zaprezentowany przez Opla koncept Monza. Powiedzieć, że wygląda ciekawie to jak nie powiedzieć nic. Pokusimy się nawet o stwierdzenie, że to obok Mazdy 3 jeden z najlepiej wyglądających kompaktów.

Stylistycznie Astra się wyostrzyła, nabrała charakteru i inaczej niż w przypadku Corsy nie mamy wątpliwości – to krok w dobrą stronę. Co się zmieniło? W sumie to chyba wszystko, a ponieważ zmiany są na lepsze to nie wiadomo od czego zacząć. Największą zmianą jest zaaranżowanie słupka C, który teraz jest przedłużeniem linii szyb bocznych łączących się dzięki niemu z tylną szybą. Ten drobny designerski smaczek wygląda bardzo ciekawie i sprawia, że trudno będzie użyć słowa „nuda” mówiąc o Astrze. Z rzeczy, na które warto zwrócić uwagę to również inne umiejscowienie lusterek. Te „powędrowały” troszkę niżej, na drzwi. Technologia LED na dobre  zagościła w przednich i tylnych lampach Astry. Wyglądają świeżo i dodają autu osobowości.

   

Nie gorsze wrażenie robi wnętrze nowego kompaktu Opla. Choć na załączonych zdjęciach jest dość czarne, przez co niektórzy mogą powiedzieć, że smutne i monotonne, to my mówimy – eleganckie i ponadczasowe. Część dzisiejszych aut segmentu D nie ma tak dobrze wyglądającej kabiny. Aktualnej Astrze zarzucano, że jej kokpit jest przeładowany przyciskami, a przez to mało intuicyjny. Wygląda na to, że w nowym modelu ustrzeżono się takich błędów. Zasługi za to można przypisać dużemu, dotykowemu ekranowi obsługującemu wiele funkcji rozbudowanego systemu infotainment. Mniejszy ekran wylądował też pomiędzy zegarami, które w nowej Astrze są nadal całkowicie analogowe. Zupełnie odmienny styl prezentuje też trójramienna kierownica podobna do tych, jakie widzieliśmy już w Oplu Adamie czy Corsie.

Póki co, Opel nie podaje żadnych szczegółów co do silników, wyposażenia ani cen. Wszystkie te informacje zaczną się pojawiać w miarę zbliżania się premiery Astry na Targach Motoryzacyjnych we Frankfurcie już we wrześniu. Mamy nadzieję, że na wystawie nowa Astra będzie robiła nie mniejsze wrażenie niż na zdjęciach. 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 84 800 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij