Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Nowy SsangYong Tivoli: Cena i wrażenia z jazdy

SsangYong Tivoli kusi przede wszystkim ceną, ale jego właściwości jezdne nie są tak złe, jak może się wydawać. To bardzo przyjemne i przede wszystkim ładne auto. Nie wygląda jak SsangYong, a to akurat jest zaletą. Oto wrażenia z pierwszych jazd oraz jego polskie ceny.

2015-06-12

Silnik o pojemności 1.6 ma moc 128 KM i jest konstrukcją SsangYonga, tak samo jak płyta podłogowa. Nie inaczej jest z konstrukcją nadwozia oraz bardzo ładną stylistyką. Tivoli łamie obraz poprzednich aut SsangYonga. I dobrze, w końcu jego polem bitwy ma być Europa, a tutaj liczy się styl. Jedynie manualna skrzynia biegów pochodzi z Hyundaia.

Jak jeździ Tivoli? Powyżej 3500 obr/min w środku jest głośno. Do hałasu swoje przysłowiowe pięć groszy dokładają przeciętne opony Nexen. Zawieszenie okazuje się całkiem komfortowe. Nie mieliśmy okazji dłużej pojeździć tym autem, ale pełny test tego auta ukaże się już w sierpniowym numerze 17 lipca.

% $box_reklama_txt_300 %}

We wnętrzu jakość jest niezła, jak na SsangYonga, ale o klasie Kii mówić nie można. Cieniutkie jak nić pomarańczowe przyciski mogą być irytujące, są po prostu za małe. Minus także za brak regulacji wysokości kolumny kierownicy.

Przeciętna jakość może zrekompensować cena. Cennik startuje od 59 900 zł za wersję Crystal Base. Najdroższa Sapphire to wydatek 80 000 zł.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 65 890 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij