Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Nowy, mocniejszy Holden Commodore VFII

Na szczycie gamy Commodore jest wersja z 413-konnym silnikiem V8. Jednostka LS3 o pojemności 6,2 litra to ten sam motor, który napędzał m.in. poprzednią generację Corvette'y.

Bartosz Broński 2015-09-14
Holden Commodore VFII

Commodore dostał zmiany w przedni i tylnej części we wszystkich wersjach poza podstawową Evoke. Mamy zmienione zderzaki, nowy grill oraz 18-calowe felgi. W nadwoziu kombi montowane są tylne światła LED.

Podstawowa wersja Evok zasilana jest 3-litrowym motorem V6 o mocy 252 KM(290 Nm), mocniejsza SV6 ma większy, bo 3,6-litrowy motor o mocy 286 KM(350 Nm). Z kolei moc 413 KM(570 Nm) jest dostępna w sportowej wersji SS, którą zasila motor LS3 6,2 V8. To daje pierwszą setkę w czasie 4,9 sekundy. I co najlepsze wariant SS jest dostępny również w nadwoziu kombi.

V8 LS3 jest nowym silnikiem w gamie, ale oprócz tego Holden dostał zmodyfikowane zawieszenie, zaś topowy model SSV Redline w standardzie ma tylne hamulce Brembo. W opcji można zamówić 20-calowe felgi. Smutne jest niestety to, że z gamy znika wersja zasilana instalacją LPG.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij