Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
3.9

Nowy numer auto motor i sport

2008-07-25
auto motor i sport 08/2008 auto motor i sport 08/2008

Na wszelkie opinie (również te krytyczne) czekamy pod adresem: http://www.auto-motor-i-sport.pl/forum/Opinie-2599.html?3529. Pragniemy, aby comiesięczna analiza każdego nowego numeru naszego miesięcznika (przeprowadzana przez naszych Czytelników) stała się tradycją.

Udanej lektury!

Zespół "auto motor i sport "

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Nie będeę pisał jak bardzo mi się nie podoba AMiS po zmianach, bo napisaliście to już wcześniej. Jedynym ratunkiem dla mojej gazety kupowanej od 1994 będzie nie kupienie wrześniowego numeru. Można napisać 200 postów ale i tak nie trafią one do rozumu naczelnego tak jak spadek sprzedaży. Przeglądnę, może i przeczytam ciekawsze artykuły z nowego numeru w markecie, ale nie kupię. Jeśli AMiS się poprawi, to napewno bez problemu dostanę archiwalny numer.
    ~Tadek, 2008-08-22 09:33:51
  • avatar
    zgłoś
    Siłą AMiS był zawsze dystans do innych pism na rynku. AMiS był jak samotny biały żagiel. Jak Polityka na tle Wprostu. Pomysł poczekania na peleton jest głupi. Oddajecie swoje pole bez walki?
    ~zbig, 2008-08-20 08:10:39
  • avatar
    zgłoś
    Kiepsko i odpustowo wyszła Wam ta nowa gazeta. Świat się tabloidyzuje, ale jednak więcej Polaków słyszało o Miłoszu i Szymborskiej niż o szefie Faktu i SuperExpresu. Nie upraszczajcie tematów. A te kolorowe paski i bzdety są jak kwiatek przy kożuchu. Wstyd. Ludziska – czytelnicy – nie możemy dopuścić, żeby nam udupili dobrą gazetę. Zmartwiony
    ~maxxx, 2008-08-20 08:09:37
  • avatar
    zgłoś
    zerkam przez ramię na zmiany.. jeszce trochę, i wyłożą Amis u ginekologa w poczekalni
    ~żona, 2008-08-19 20:45:53
  • avatar
    zgłoś
    Nabrudziliście we własne gniazdo. Posprzątajcie jak najprędzej. I poukładajcie wszystko po kolei. I jest wam pilnie potrzebny normalny fotograf. I normalny projekt graficzny.
    ~kont, 2008-08-19 19:21:27
  • avatar
    zgłoś
    A może zróbcie raport z jazdy strona po stronie – po Top Gear, AutoMoto i AMiS. Potem zastawienie i obliczenia wartości do ceny!Księgowy
    ~xremix, 2008-08-19 19:04:23
  • avatar
    zgłoś
    Panowie Redaktorzy!Wytłumaczcie czytelnikom dlaczego za taką popeliną i takie kijowe zdjęcia mamy płacić dwa razy więcej niż za Geara. I błagam o cykl wywiadów z wszystkimi bohaterami BigBrothera.TV maniak.
    ~janj, 2008-08-19 19:00:58
  • avatar
    zgłoś
    Ze smutkiem patrzę na to nowe „Auto”. Kto ma być Waszym czytelnikiem? Doda, bo ma Porsche, czy młody inżynier, chociaż jeszcze tego Porsche nie ma. Dlaczego zapieracie swojej własnej tradycji? Pomysł bratania się z prostym ludem, jak w Weselu Wyspiańskiego, zawsze jest sztuczny, nieprawdziwy, a więc śmieszny i groteskowy. Od tego jest Auto Świat. I wróćcie do eleganckich zdjęć pana Jaźwińskiego. PozdrawiamJan bez Porsche.
    ~wilk, 2008-08-17 16:51:48
  • avatar
    zgłoś
    Droga redakcjo!Myślałem, że to pstre badziewie, które sprzedano pod pretekstem „Auta” lipcowego, to jednorazowa wpadka i pojedynczy wygłup, o którym da się szybko zapomnieć. Niestety pomimo lawiny negatywnych wpisów na waszej stronie kolejny nr jest równie nijaki, chociaż równie pstrokaty. Jak każdą porządną gazetę czytanie zaczyna się od felietonów – Politykę od Tyma, Wprost od Skiby, Newsweeka od Jastruna. A Auto od Obrockiego. I aż mnie zatkało. Mój ukochany felieton w ukochanym AMIS z reklamą prezerwatyw! Czy czytelnicy nie zasługują na odrobinę szacunku i powagi? Patrzę w stopkę – przecież stare sprawdzone nazwiska – panie Skąpski, panie Semp, panie Obrocki – nie wstyd wam? Taki szajs w środku felietonu to dziennikarska prostytucja. A podpis pod tym śmieciem wygląda jeszcze gorzej, z czcionką zupełnie infantylną. Poprzedni felieton też był ozdobiony jakimś nieczytelnym badziewiem. Ze zdjęciami nadal kicha. Zdjęcie bladego BMW na str. 30 to obłęd w paski. Zdjęcia nieprofesjonalne przechodzą przez grzbiet (np. str. 40, 48, 58, 72, 82, 86, 93, 94, 96). Zdjęcie na str 70 jest brudne. Nachalne i uporczywe próby odwracania uwagi od słabych zdjęć waleniem się architektury (str. 72, 74, 94, 97) a w poprzednim numerze 11, 40, 55, 88, 92 (!), 94 (!), 134 – są zupełnie żenujące. Pstrokate strony 99-101 to zupełne nieszczęście. Fotomontaż na stronie 110 jest dziwny. A zdjęcia na str 124-129 są… dobre!Więc jednak się da! Gdzie fotografuje teraz red. Jaźwiński? To była szlachetna elegancka fotografia. A żądanie ceny dwa razy większej cena Polityki – to złodziejstwo, zwłaszcza z dwukrotnym powtórzeniem gejowskiej reklamy na str 37 i 39. Ludzie dyskutujmy – szkoda takiej gazety.Pozdrawiam
    ~geralt, 2008-08-17 16:45:48
  • avatar
    zgłoś
    Nieudana ta odmiana. Przecież z motoryzacyjnego miesięcznika opinii na poziom komiksu to obelga dla czytelników. I świństwo wobec tych czytelników, którzy w prenumeracie zapłacili za towar z góry, będąc pewnym jego jakości. Źle się czyta te udziwnienia. Ale jeszcze gorzej ogląda się te niedbałe, na odwal zrobione zdjęcia. Nie godzi się tak lekceważyć czytelników. I jeszcze żądać takich pieniędzy!
    ~azra, 2008-08-17 16:42:24
  • avatar
    zgłoś
    A tak na marginesie to ciekawe dlaczego Redakcja tak rzadkoi oszczędnie wypowiada się na forum.....?!?
    ~skafander, 2008-08-12 10:52:05
  • avatar
    zgłoś
    Nie mogę zrozumieć dlaczego Redaktor Naczelny podnieca sie, że w następnym numerze będzie porównanie Ferrari i Lamborghini. Dawniej takie auta w ams były normą i nikt wokól tego szumu nie robił. Wszedłem dziś na stronę czeskiego auto motor a sport i zobaczyłem że oni już opublikowali fascynacje dotyczące Lamborghini Gallardo LP560, Mercedes SLR McLaren Roadster czy Ruf CTR3 - a w naszym ams o tych autach nic a nic. Zresztą do dzisiaj nie było nic o Bentleyu Continentalu Flying Spurze, GTC, Lotusie Europa itd itd. Kabriolety olewane są na potęgę. Jaguar XK na rynku już trochę jest, tymczasem nie było ani jednego testu - nic.Nowa forma jest beznadziejna, moim zdaniem lepiej te 8,50zł wydać na czkoladę i lody - ma się więcej satysfakcji. Polski rynek prasowy stracił najlepsze pismo motoryzacyjne i to nie podlega dyskusji. Mam nadzieję że wydawnictwo poniesie wielkie straty finansowe i cofnie zmiany. I nie mam ochoty oglądać zdjęć redaktorów, panien i innego towarzystwa, chce widzieć auta. To nie jest album rodzinny, tylko magazyn o samochodach. Fotografie to tragedia. Jednym słowem - beznadzieja.
    ~komendant zgryzlok, 2008-08-07 13:29:40
  • avatar
    zgłoś
    Redakcjo! a może trochę konsekwencji. Jeśli chcecie się ścigać z TG i AM, to może ceną też!!
    ~janj, 2008-08-07 08:38:32
  • avatar
    zgłoś
    Szanowny Panie Kulfonie,Dobre obyczaje nakazują powstrzymywanie się od stwierdzeń, których był Pan łaskaw użyć. Potrzeby fizjologiczne proszę załatwiać u siebie w domu a nie na forum.
    ~skafander, 2008-08-06 15:38:55
  • avatar
    zgłoś
    Popieram przedmówców, którzy mają w 1000% rację.Tego sie nie da czytać. Rzygać mi sie chce jak otwieram ostatni numer AMiS i czytam jak red. Skąpski pisze by sie przyzwyczaić do tych zmian. BURDEL i beznadzieja. To juz czas zmienić redaktora naczelnego. Jak można był tak s****yć najlepsze pismo motoryzacyjne na rynku? Pismo o tak dużej renomie i autorytecie?Szanowna Redakcjo, zakończcie ten tragiczny eksperyment.
    ~Kulfon, 2008-08-04 18:43:28
  • avatar
    zgłoś
    Witam, uprzednio przepraszam za nieprzeczytanie wypowiedzi poprzedników, ale niestety mimo wakacji - brak mi czasu.Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami dotyczącymi nowego wyglądu AMiSa. Ludzi o wyjątkowej wrażliwości ostrzegam, bo z przykrością stwierdzam, że nie zamierzam ocenić zmian jako strzał w dziesiątkę.Zanim jednak przejdę do bezlitosnego wytykania błędów zaznaczam, że byliście i nadal będziecie obecnie najlepszym czasopismem motoryzacyjnym w Polsce, które cec****e się fachowością - o to teraz trudno, na tle konkurencji, dla której samochody to przede wszystkim lifestyle, tylko część życia, a nie odrębny dział - motoryzacja. Dlatego niepozostawianie suchej nitki na AMiSie spowodowane jest wysokimi, ba najwyższymi wymaganiami, bo co jak co, ale od Was tego możemy wymagać. Chcemy, żebyście utrzymali swoją pozycję i pomagamy ustalić dobry kierunek.Właśnie dlatego pozwolę sobie wypisać rzeczy, które kłują w oczy i sprawiają, że odczucia z obcowania z Waszym czasopismem nie zawsze równają się z przyjemnością.Pierwszą rzeczą, która najbardziej mnie zabolała, być może wynika to z mojego osobistego zamiłowania - sam jestem fotografem motoryzacyjnym - zdjęcia, które wykonuje redakcyjny fotograf są tragiczne. Nie mówię oczywiście o wszystkich, lecz pozwoliłem sobie nawet policzyć w ilu fotografiach znajduje się ktoś kogo być tam nie powinno. Ludzie w kadrze nie zawsze pasują i o tyle, o ile scenka jest zaaranżowana wygląda to dobrze, to wtedy, gdy zdjęcie ma przedstawiać po prostu daną część auta nie ma mowy o tym, aby w tle zabłąkał się gdzieś redaktor. Warto zaznaczyć, że nie ma tego w zdjeciach, które zawędrowały do Was z innych redakcji, bądź od producenta, więc nie uważam, żeby możnabyło to nazwać nowym stylem robienia zdjęć, które wyglądają po prostu nieestetycznie. Przykłady - artykuł "Zmiana Warty" Zdjęcie na stronie 61, prezentujące przestrzeń przedziału pasażerskiego, w którym nie wiadomo dlaczego pojawia się redaktor. Strona 62 - zdjęcie przedstaawiające wnętrze Peugeota 308 - co tam robi redaktor ? Aż wstyd prezentować takie zdjęcia w tak popularnym piśmie. Artykuł - "Mała Rewolucja" Tutaj fotografie to żenada. Główne zdjęcie początkowe, na którym połowa samochodu zasłonięta jest przez kobietę, która przewija się przez całość fotoreportażu. Zakładanie wrotek na nogi, też nie przedstawia niczego, co nadawałoby się do AMiS. Kolejne duże zdjęcie na stronie 74 - tam również nie powinno być ludzi, a już napewno tej Pani, która i tak przewija się w co drugim zdjęciu. Artykuł - "Trzeba być twardym" Zdjęcie między paletami jest świetne, bo jest zaaranżowane i przedstawia sobą pewien zamysł. Fotografia z następnej strony, gdzie kobieta wertuje papiery w schowku jest iestetyczne. Uważam, że duże lepiej wyglądałaby fotografia przedstawiająca sam schowek. Artykuł z Nissanem 350Z w wesji Roadster - zdjęcie wykonane na wsi na tle niebieskiego domu nie powinno przedstawiać mężczyznę, który nie wiadomo jaką rolę spełnia. Na koniec Lancia Delta i kompletnie żenująca fotografia na stronie 95 w prawym dolnym rogu. Brak mi słów na tego typu zdjęcie i nie wiem czy pojawiło się tam przez przypadek. Jest to nie do przyjęcia. Fotografia radia, w ktorym odbija się twarz kobiety jest równie nieudane.Chciałbym również zwrócić uwagę na fakt personalizacji każdego z artykułów. O ile wiem Waszemu czasopismu daleko od Naszej Klasy, dlatego nie wiem jakim cudem w numerze znalazały się fotografie - BMW M3 strona 35 prawy górny róg, Lancia Delta strona 97 prawy dół strony, test spalania w Seacie strona 85 - zdjęcie z lusterkiem, no i przede wszystkim strona 112 Nissan 350Z. Traktujcie nas i czasopismo poważnie. Nie jest to miejsce, w którym autor powinien zamieszczać zdjęcia, którymi może pochwalić się znajomym, dzieciom czy innym osobom - "o patrz, byłem w gazecie" Oczekuję większej profesjonalności w tym aspekcie.W ogólnym rozrachunku zdjęcia jakie prezentowane były w AMiS zawsze przedstawiały równie profesjonalne podejście do teematu fotografii motoryzacyjnej i często były poprawne, aż do bólu - przez co nawet nudne, ale zawsze prezentowały to co czytelnik chciał zobaczyć.Zmianę szaty graficznej oceniam na bardzo dobrą, wręcz wzorową, treść jest również, jak zwykle najwyższej próby, więc nie psujcie tego zdjęciami. Proszę i pozdrawiamPS "Bez dolewki" ma kilka niedomówień. Po pierwsze autor z ekonomicznej jazdy jak i aerodynamiki musi się jeszcze podszkolić - gdy zjeżdżamy z jakiegokolwiek wzniesienia nie wrzucamy na luz, lecz pozwalamy swobodnie toczyć się na biegu, ponieważ na biegu jałowym samochód zawsze spala nawet najmniej paliwa, a gdy hamuje silnikiem nie. Poza tym w przypadku spojlerów nie redukują one współczynnika oporu powietrza Cx. Każda siła docisku skądś się bierze i tutaj wybiera się zwiększenie spalania na rzecz lepszego docisku. Spojler zwiększa opór powietrza, ale w korzystnym zastosowaniu. Pozdrawiam.Artur Jakubczak
    ~Artur Jakubczak, 2008-08-03 16:46:37
  • avatar
    zgłoś
    Nowy numer ? Dno i dwa metry syfu. Pierwszy raz w zyciu nie moge doczytac do konca magazyny motoryzacyjnego. Po zmianach AMiS po prostu odrzuca. Ktos sie w redakcji napial na styl w stylu KMH, ale wyszla zalosna kpina. Jeszcze ta cena. W nastepnym miesiacu juz chyba nie kupie.
    ~Mario, 2008-08-03 16:16:31
  • avatar
    zgłoś
    Nowa forma pisma to tragedia. Zamiast prestiżowego pisma jesteście teraz nierozpoznawalni. Żałuję ale komuś chyba zależało żeby Was zniszczyć (pewnie konkurenci się cieszą). Mam wszystkie numery od czerwca 1994 - z niecierpliwością czekałem na każdy numer. Teraz już nie czekam. Numer sierpniowy jest ostatnim jakim kupiłem - myslałem, że po krytyce po numerze 07/2008 cos się zmieni. Nic się nie zmieniło. Sami się wykończycie. Moje ulubione pismo zniknęło. To my czytelnicy wyrobiliśmy Wam opinię jaką macie na rynku a Wy nas teraz olewacie. Mieliście spory kawałek rynku, wiernych czytelników, prestiż. Ale jak to w Polsce bywa ktoś niekompetentny, bez wyobraźni, chciał zmian. No to macie zmiany - w kierunku dna.
    ~japan, 2008-08-02 18:18:00
  • avatar
    zgłoś
    przeczytałem poprzedzające mnie bezpośrednio komentarze "asd" "lulusa"i "116s".jedno co mgę powiedzieć to to że w pełni się z nimi zgadzam i identyfikuję! muszę przyznać panu panie Skąpski że odpier... pan niezłą manianę z tą nową szatą graficzną.ani talent ani umiejętności nie upoważniają pana do udoskonalania czegoś co było całkiem OK. mówiąc krótko i po wojskowemu- kreatorem "szat" jest pan żadnym ( te ramki z kolorowych kropeczek są "boskie" :-):-) ).szczyt ergonomi prawdziwy majstersztyk to druk w kolorze czarnym -na popielatych i beżowych tłach. ciekaw jestem kto was tego nauczył???może nikt?? może to jest pomysł "zerżnięty" od cieniasów z "top gear" tyle że należało "zerżnąć "jeszcze cenę. hmm cóż można by dodać chyba tylko tyle że pozostaje Wam współczuć i połączyć się w żalu po stracie fajnego czasopisma motoryzacyjnego które towarzyszyło wielu miłośnikom motoryzacji "ładnych parę lat "
    ~fixifoxi, 2008-08-02 16:37:18
  • avatar
    zgłoś
    Ha!Jestem już po lekturze pierwszego Auto-Moto czasopisma pod redacją Pana Maznasa.Zdecydowanie na TAK!Po kilkunastoletniej przygodzie z AMiS i wcześniejszymi pora się rozstać. Wybieram lepsze, nie lubię gadżetów.Redakcji AMiS raz jeszcze gratuluję zmian (na gorsze)No i cena 4,50 zł wobec niczym nie uzasadnionych 8,50 zł.Z żalem serca - jeden klient mniej.
    ~t16s, 2008-08-02 13:52:19
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij