Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Nowy silnik pod maską Range Rovera

2010-06-21
Range Rover, SUV Range Rover

Według danych producenta, 3,6-litrowa jednostka montowana obecnie ustąpi miejsca silnikowi o pojemności 4,4-litra i mocy 309 KM. Silnik ten ma wyróżniać moment obrotowy o wartości 700 Nm!

Oznacza to, że moc auta wzrośnie o 15%, a moment o 10% w stosunku do oferowanych przez obecny silnik. Auto do tego będzie emitować 14% mniej CO2 (253 g/km). Jest to możliwe poniekąd dzięki zastosowaniu ośmiobiegowej skrzyni automatycznej, przygotowanej przez firmę ZF.

Range Rover będzie przyspieszał do 100 km/h w 7,5 sekundy i da się rozpędzić do 210 km/h. Od 70 do 110 km/h ma przyspieszać w 4 sekundy. Do tego ma palić średnio 7,8 litra benzyny na 100 km.

Auto wyposażone zostanie w wentylowane tarcze hamulcowe z sześciotłoczkowymi zaciskami. Z przodu tarcze będą miały średnicę 380 mm, z tyłu - 365 mm. W kabinie znajdą się manetki przy kierownicy, dzięki którym kierowca będzie mógł zmieniać biegi. Firma przygotowała do tego nowe kolory nadwozia i pakiety stylizacyjne, w skład których wejdą nowe wzory felg, zderzaki, światła przeciwmgielne czy końcówki wydechów.

Z okazji 40-lecia marki RR firma szykuje dodatkowo specjalną serię limitowaną, ograniczoną do 700 egzemplarzy. Będą one wyróżniały się czarnym lakierem Barolo Black, 20-calowymi felgami aluminiowymi i wykończeniami w chromie i drewnie.

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Pod maskę brytyjskiego SUV-a trafić ma silnik diesla o ogromnym momencie obrotowym.
    auto motor i sport, 2010-06-21 09:04:20
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij