Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Opel Astra GTC Paris Concept – obszerna galeria zdjęć

2010-09-24
Opel, Astra, GTC Paris Concept Opel Astra GTC Paris Concept

W przeciwieństwie do konkurentów, bawiących się w publikację traserów, prezentujących fragmenty nowych modeli, albo niewyraźne zdjęcia i krótkie filmiki, mające wzbudzić zainteresowanie fanów motoryzacji, Opel bez skrępowania prezentuje swój koncept w pełnej krasie i na sześć dni przed premierą publikuje obszerną galerię zdjęć.

Astra GTC Paris Concept to zapowiedź trzydrzwiowej Astry, która w najmocniejszej odmianie będzie zasilana dwulitrowym silnikiem benzynowym o mocy 290 KM! Czterocylindrowy silnik wspomagany będzie turbosprężarką, zostanie zestawiony z sześciobiegową, manualną skrzynią biegów i będzie napędzał przednią oś. Mówi się również o tym, że Opel zamontuje w tym modelu mechanizm różnicowy o zwiększonym tarciu wewnętrznym, pozwalający na równiejsze przekazywanie mocy na oba koła, a co za tym idzie, szybsze pokonywanie zakrętów.

W przyszłym roku przekonamy się, czy Astra OPC będzie w stanie stanąć do równej walki z VW Golfem R, Renault Megane RS czy Fordem Fokusem RS. Póki co, czekamy na paryską premierę, która nastąpi już za 6 dni.

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 84 800 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    W Polsce raczej wersja 3d bytu jakiegoś wielkiego mieć nie będzie. Sens kupowania takiej odmiany jest taki sam jak kupowanie Golfa 3d czyli ..., sam nie wiem. GTC OPC (tu przyznaję rację przedmówcy) raczej właśnie znajdzie nabywców głównie w Niemczech, choć w Polsce widziałem kilka Golfów GTI, ale porównywanie 5d z 3d to tak jak porównywanie surowego kurczaka z upieczonym.
    ~Samuraj002, 2010-09-28 13:56:27
  • avatar
    zgłoś
    ciekawe komu chcą to sprzedawać. Trochę OPCek kupią niemcy i brytole, parę sztuk pewnie pójdzie do Francji i Włoch. A co z resztą trzydrzwiówek, tych ze słabszymi silnikami? Niemieckich emerytów aż tak wielu jest? To ultra niesprzedawalne nadwozie raczej. No poza Corollą, którą w trzech drzwiach uwielbiają niedowidzące dziadki, z tego co widzę.
    esper, 2010-09-28 11:17:23
  • avatar
    zgłoś
    to w takim razie jaki jest sens kilkumiesięcznego przygotowywania się fabryki w Gliwicach do rozpoczęcia produkcji Astry 3d? Tylko po to aby wypuszczali co jakiś czas pojedyńcze GTC z 290KM pod machą? Niebardzo. Poza tym wyraźnie jest napisane, że to co zaprezentują w Paryżu to najmocniejsza odmiana 3-drzwiowej Astry GTC OPC. Reszta 3-drzwiówek, z ucywilizowanymi silnikami, również będzie nosić miano GTC, tak jak to w poprzedniej Astrze miało miejsce.
    ~Nitric, 2010-09-28 10:44:28
  • avatar
    zgłoś
    Póki co nie ma wersji 3d. Pierwszą taką wersją ma być właśnie widoczna GTC.
    ~Samuraj002, 2010-09-27 18:52:59
  • avatar
    zgłoś
    to 3-drzwiowa będzie tylko ta GTC/OPC? A tak to tylko 5d i kombi?
    esper, 2010-09-27 18:47:25
  • avatar
    zgłoś
    'Nitric' napisał(-a):ale GTC to właśnie zwykła 3-drzwiowa Astra, zapewne z tymi samymi bebechami co w wersjach 5d. A zaginać na światłach innego właściciela Astry będzie można raczej tylko w GTC OPC, który dodatkowo może nosić miano hothatcha. GTC z 1,3 CDTI pod maska hot raczej nie jest Ale GTC nie ma mieć 1.3 silnika tylko 2.0 290 KM, a to znacząca różnica. Zagnie niejednego.
    ~Samuraj002, 2010-09-27 18:46:28
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj002' napisał(-a):Samuraj002 napisał:Jak dla mnie Megane RS, o którym wspominasz, jest świetnym autem. Bazówka średnio mi się podoba, zwłaszcza wersja 5d, ale 3d już nie jest taka zła.I tu się oczywiście zgadzam z @Samurajem. Renówka w wersji RS jest ostra jak trzeba, no i wpada w oko. Ale takich nie jeździ dużo na drogach. Obraz modelu buduje pięcidrzwiowy kompakt, na widok którego reagujesz ziewaniem. Kombiaka też nie uświadczasz za bardzo, choć wypada lepiej. A Fluence bardziej udaje Thalię premium, czyli czterodrzwiowego średniaka z ceną na poziomie około Fiata Linei.Czy nie mogli doprawić na ostro wszystkich wersji Megane? Najwyraźniej tylko Opel wie, jak to się robi
    ~airmatic, 2010-09-26 17:55:14
  • avatar
    zgłoś
    ale GTC to właśnie zwykła 3-drzwiowa Astra, zapewne z tymi samymi bebechami co w wersjach 5d. A zaginać na światłach innego właściciela Astry będzie można raczej tylko w GTC OPC, który dodatkowo może nosić miano hothatcha. GTC z 1,3 CDTI pod maska hot raczej nie jest
    ~Nitric, 2010-09-26 17:15:22
  • avatar
    zgłoś
    No nie do końca taką zwykłą. Auto raczej dla osób, którym po prostu "zwykła" Astra nie wystarczy. Wiadomo, straci na walorach praktycznych, ale po co mówić o niej patrząc na odmianę 5d jak i tak hothatche głównie kupuje się patrząc oczami i chcąc zagiąć na światłach zwykłego właściciela np. Astry. Faktycznie praktycznym hothatchem pozostaje jednak Golf GTI.
    ~Samuraj002, 2010-09-26 16:57:39
  • avatar
    zgłoś
    tyle, że RS i OPC to sa usportowione wersje 3-drzwiowe, a w przypadku GTC oznacza ni mniej ni więcej jak tylko zwykłą wersje 3-drzwiową.
    ~Nitric, 2010-09-26 16:50:23
  • avatar
    zgłoś
    Coś w tym jest co mówisz, ale jak dla mnie Megane RS o którym wspominasz, jest świetnym autem. Bazówka średnio mi się podoba, zwłaszcza wersja 5d, ale 3d już nie jest taka zła. To się chyba jednak nie tyczy Corsy, bo o ile zwykła wersja cieszy się popularnością, to OPC jest tak rzadka na drogach jak dobre drogi w Polsce.
    ~Samuraj002, 2010-09-26 00:01:30
  • avatar
    zgłoś
    Niektórzy sądzą, że będzie to najładniejszy kompaktowy hot hatch. A ja myślę, że o wizerunku i sprzedaży modelu danej marki decyduje wizerunek wersji zwykłej. Czyli "5d".Weźmy takie Renault Megane III. Sprzedaje się chyba słabiej niż "żelazko". A winne jest oficjalne nadwozie z dwoma parami drzwi. Zbyt nijakie. Zwane francuskim Aurisem. Jedno jest pewne, trzydrzwiowa Astra GTC nie jest Toyotą. Zwykła bazówka też nie. Ma charakter, a Opel konsekwentnie robi swoje. Klient kupuje nową Astrę, bo to konkretne auto.Bo ostatnio klient z Polski, który chce kupić sobie niemieckie auto, wyjeżdża Golfem VI. Lub (i to znacznie częściej) Skodą Octavią .Niestety, żedne z nich nie jest hot hatchem. Obecność Scirocco nic tu nie zmienia.I dlatego Scirocco wysoko się ceni
    ~airmatic, 2010-09-25 21:31:19
  • avatar
    zgłoś
    Jest piękna. Jakby weszła w niezmienionej formie to byłby to chyba najpiękniejszy hothatch ostatnich lat.
    ~Samuraj002, 2010-09-25 00:59:49
  • avatar
    zgłoś
    Koncepcyjna odmiana najmocniejszej Astry już jeździ po Paryżu. Mamy na to foto-dowody.
    auto motor i sport, 2010-09-24 09:10:25
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij