Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Opel Insignia Country Tourer: potrafi więcej

Opel nie tylko funduje Insigni facelifting, ale również wprowadza jej uterenowioną odmianę -  Country Tourer.

2013-07-03
Opel Insignia Country Tourer

Producenci wszelkiej maści modeli "country" przeważnie kończą projektowanie takich aut na dodaniu tu i ówdzie plastikowych osłon. Opel, z nowym modelem w gamie nazwanym Country Tourer, który bazuje na zmodernizowanej odmianie Insigni Tourer, idzie o krok dalej.

Insignia Tourer będzie mogła być wyposażona w dwa silniki do wyboru: 2-litrowy motor benzynowy o mocy 250 KM i momencie 400 Nm, lub 2-litrowy diesel o mocy 195 KM i takim samym momencie jak w "benzyniaku". Diesel może być łączony tylko i wyłącznie z "automatem", "benzyna" również z "manualem".

Insignia Country Tourer, oprócz plastikowych elementów nadwozia i osłony podwozia, oferować będzie seryjnie napęd 4x4. Oprócz niego każdy model będzie wyposażony w elektroniczną blokadę "dyfra" (eLSD), która będzie przekazywać moc i moment na to koło, które aktualnie ma największą przyczepność.

Country Tourer, podobnie jak reszta zmodernizowanej gamy Insigni, zadebiutuje na salonie IAA we Frankfurcie.

amis

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 205 600 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Pewnie tak po "oplowsku" będzie cięższa od konkurencji (Alltracka) o 200kg... niestety. Wygląd podoba mi się.

    krzysiek29, 2013-07-15 14:28:34
  • avatar
    zgłoś
    O co chodzi? :huh:

    Samuraj, 2013-07-08 18:51:43
  • avatar
    zgłoś
    Miła niespodzianka o tej krótszej formy. Czy możesz nam powiedzieć, co to jest, mówisz / pisanie o? Posiada wszelkie info. o krótszej formie zostały wysłane przed (i po prostu nie zauważył)?

    michael78888, 2013-07-08 12:17:20
  • avatar
    zgłoś
    Passat ma za to bogatszą paletę silników.
     
    No Alltrack szału pod względem silników też nie robi.

    Samuraj, 2013-07-04 18:08:34
  • avatar
    zgłoś
    Zgoda, Eri, że zwykła Insignia wywiązuje się lepiej z roli auta "takiego jak trzeba". Chciałem jednak w poprzednim swoim poście wyrazić opinię, że Country Tourer jako taki wygląda znacznie bardziej korzystnie TYLKO przy Alltracku. Ale powiem jeszcze, że wolę taką odmianę Opla niż wypasionego Tiguana czy Toyotę RAV4. Wygląda ona bowiem o niebo korzystniej nawet niż tzw. SUV-y.

    airmatic, 2013-07-03 22:39:49
  • avatar
    zgłoś
    Fakt, auto wygląda dobrze, lepiej niż Passat, za którego dodatkowo wołają furę pieniędzy. Ta Insignia też pewnie tania nie będzie ze względu na silniki. I podejrzewam, że będzie ważyć z dwie tony :D
    Passat ma za to bogatszą paletę silników.
    garfield, 2013-07-03 22:21:53
  • avatar
    zgłoś
    A jakoś daleko od entuzjazmu. Generalnie Insignia jest ok taka jaka jest, więc "ponieważ" Airmatica są jej potrzebne jak kwiatek do kożucha. Dla mnie ten krok dalej to tylko 4x4 i blokada dyfra, więc ewentualnie wystarczy stosowna informacja na klapie bagażnika, a nie oblepianie samochodu czarnym plastikiem.

    eri, 2013-07-03 19:35:02
  • avatar
    zgłoś
    Dlatego dali najmocniejsze wersje silników (nie licząc OPC, która zapewne niedługo też się pojawi). :P

    Samuraj, 2013-07-03 19:21:50
  • avatar
    zgłoś
    Fakt, auto wygląda dobrze, lepiej niż Passat, za którego dodatkowo wołają furę pieniędzy. Ta Insignia też pewnie tania nie będzie ze względu na silniki. I podejrzewam, że będzie ważyć z dwie tony :D

    mariano_italiano, 2013-07-03 15:31:43
  • avatar
    zgłoś
    Na taką Insignię zachorowałbym :k:. Ponieważ nie lubię SUV-ów z ich wysoko zabudowanymi fotelami i ich ogólnej aranżacji wnętrza, w którym czuję się jak w wozie Drzymały. Drugie "ponieważ"? Bo lekko podniesione podwozie auta nie oznacza, że ktoś będzie majstrował z wysokością foteli :chytry: . A do tego w "sprawach wewnętrznych", Opel "wyprostuje" układ klawiatury na desce rozdzielczej, której ergonomię wzięto chyba z Marsa :dobani: . Jako ostatnie "ponieważ" - czarne nakładki na błotnikach i zderzaku o niebo lepiej pasują do zgrabnej Insignii :sliniak:  niż do "Paska" czy nieodżałowanej Octavii II Scout. 
    Reasumując - miałbym w tej wersji dokładnie to, co lubię :wub: . Więcej prześwitu, normalne auto klasy średniej i nadwozie kombi. Oraz bojowy wygląd auta, które jest ładne - czego o Alltracku powiedzieć się nie da za żadne skarby :squeeze: . 

    airmatic, 2013-07-03 14:25:10
  • avatar
    zgłoś
    Opel nie tylko funduje Insigni facelifting, ale również wprowadza jej uterenowioną odmianę -  Country Tourer.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-07-03 14:00:27
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij