Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Pagani Huayra – oficjalnie

2011-01-26
Pagani Huayra Pagani Huayra

Jednak zdjęcia przedstawiające zawartość lutowego numeru hiszpańskiego magazynu Car to nie wytwór zdolnego grafika. Pagani oficjalnie opublikowało zdjęcia nowego modelu, który ma zastąpić Zondę. Ochrzczono go imieniem andyjskiej bogini wiatru - Huayra.

Stylistycznie Huayra nie ucieka daleko od Zondy, sylwetki obu pojazdów są bardzo podobne. Czy zachwyca - to już każdy musi ocenić wedle własnego gustu. Auto ma kilka elementów wyróżniających je nie tylko z aut w ogóle, ale także w gronie samochodów egzotycznych. Uwagę zwracają otwierane ku górze drzwi, a jeszcze ciekawsze jest wnętrze, z odsłoniętym wybierakiem zmiany biegów.

Za plecami kierowcy pracuje sześciolitrowy, podwójnie doładowany silnik V12 zbudowany na zamówienie Pagani przez inżynierów mercedesowskiego AMG. Ogromny piec wypluwa z siebie 700 KM mocy i ponad 1000 Nm momentu obrotowego. Jak przyspiesza przenosząc wspomniane liczby na tylną oś i do jakiej prędkości można się dzięki niemu rozpędzić - tego producent jeszcze nie zdradził.

Póki co wiadomo, że będzie kosztował ponad milion euro, a zobaczymy go na Salonie w Genewie.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Skoro Twoje wrażenie jest takie, że tę skórę już gdzieś widziałeś, to pewnie jakiś magik z Pagani też już ją widział - w tym samym miejscu. I za odpowiednią kwotę nabył z Twojej szkoły starego kozła, a potem ściągnął naturalną skórę z plastikowej świni. Ale to był oczywiście mój żart, który w dodatku nie chwycił Oczywiście jakość materiałów Pagani jest z najwyższej półki, wszystkie prawdziwe i na światowym poziomie
    airmatic, 2011-01-30 15:52:19
  • avatar
    zgłoś
    Wyszedłem na nogach. Dokładnie nie wiem o co ci chodzi. Po prostu opisałem pierwsze wrażenie jakie poczułem. Drugie takie same
    Matuu, 2011-01-30 01:25:33
  • avatar
    zgłoś
    Po otwarciu drzwi do kabiny zapraszają sportowo i futurystycznie uformowane fotele. To rozumiem . Oraz... o ja cię, panie - te obudowy zegarów i cały kokpit to czyste science fiction . Z bliska widać jednak porażającą jakość, która według mnie zgrywa się z odjazdową formą. Nie ma tu nic, co będzie zniewalało tak zwaną zmysłowością - każdy detal ma szokować i zniewalać. Być czymś, co powściągliwym designerom masówek jeszcze nigdy się nie przyśniło. Może tylko ten LCD trąci modelem telefonu komórkowego dla panienek , a szkoda Signore Pagani, trzyma Pan wielką formę. Nareszcie mamy przyjemność poznać prawdziwego dyktatora motoryzacyjnego designu.Matuu, prawdopodobnie w twojej szkole koń/kozioł do zajęć wuefu został wyprodukowany u poddostawcy Pagani . A może ściągnięto z niego skórę, jak wyszedłeś z podstawówki?
    airmatic, 2011-01-29 23:09:17
  • avatar
    zgłoś
    Mi się ta skóra nawet podoba, ale wnętrze ogólnie to fakt, mi też jakoś nie podpasowało. :/
    ~Samuraj, 2011-01-29 14:19:59
  • avatar
    zgłoś
    Nie mogę patrzeć na to wnętrze bo chce mi się śmiać, a głównie z osób które kupią to auto za kupę kasy i będą musieli się wozić w takim tandetnym wnętrzu A skóra przypomina mi kozła z lekcji wfu w podstawówce
    Matuu, 2011-01-29 12:05:34
  • avatar
    zgłoś
    Garść informacji o nowym Pagani. Wymiary: długość - 4,6 m, szerokość - 2,03 m, wysokość - 116 cm. Monocoque wozu został wykonany z karbonu i tytanu. Samochód wyposażono w system czterech ruchomych klap, którymi zarządza specjalny procesor zbierając informacje o aucie, analizując je i odpowiednio regulując klapy. Deskę rozdzielczą wykończono z wysokogatunkowej skóry, aluminium oraz włókna węglowego. Pod maską mamy 6 litrową jednostkę o mocy 700 KM i 1000 Nm momentu obrotowego. Huayra posiada na swoim pokładzie 7 - biegową, sekwencyjną, dwusprzęgłową skrzynię biegów Xtrac. Jak na samochód supersportowy przystało, Pagani musi być lekkie. I jest. Waży 1350 kg. Doładowanie:Uploaded with
    ~Samuraj, 2011-01-29 00:04:12
  • avatar
    zgłoś
    Wnętrze, pomijając skórę, jest dla mnie okropne. :/ Z zewnątrz za to i sam dźwięk jednostki są naprawdę dobre. Jak go nazwę? Chyba ****ara i tyle.
    ~Samuraj, 2011-01-27 21:50:10
  • avatar
    zgłoś
    Fajnie się prezentuje z zewnątrz ale jak zobaczyłem środek... gorszego to się nie dało zrobić ? Zegary+kierownica, przecież to wygląda jak chińska biała choinka wykonana z plastiku, ana niej chińskie małe kolorowe świecidełka z chińskimi znaczkami.
    Matuu, 2011-01-27 15:57:03
  • avatar
    zgłoś
    Jak czytać? Ja będe rozszyfrowywać jako "Hłajra" dopóki nie usłyszę od przedstawiciela Pagani jak się powinno poprawnie wymawiąć tę nazwę wrzucam filmik który pokazuje kilka smaczków np. deska rozdzielcza, otwierane klapy na masce-hamulec aerodynamiczny(?), dźwięk silnika
    ~Nitric, 2011-01-27 09:08:35
  • avatar
    zgłoś
    Tak jak pisałem w innym temacie: auto ma podobno lecieć maksymalnie więcej niż 370 km/h. Co do samego Pagani, wygląda trochę jakby przytyło. :/ Tył jest ok, drzwi w stylu Gullwinga też super, ale coś jest w tym wozie co sprawia, że mówię nie. :/
    ~Samuraj, 2011-01-26 20:31:53
  • avatar
    zgłoś
    Dobrze że jest tam a po u bo by było Pagani Huyara
    Michaelw, 2011-01-26 17:24:18
  • avatar
    zgłoś
    Pagani Fujara Zonda była o wiele lepsza
    ~POSTER, 2011-01-26 17:11:58
  • avatar
    zgłoś
    No nareszcie - Huayra, mamy cię !! I od razu 36 świeżutkich fotek, jakby ktoś miał jescze pozostawać w niepewności co do wyglądu new Pagani. Wygląda oczywiście jak przystało na supercara - dynamicznie, niespokojnie, niczym kłębowisko żelaznych mięśni. Przy okazji trzyma linię swojego znakomitego poprzednika. Ale żeby było inaczej, drzwi otwierają się w stylu gullwinga (skrzydła mewy), a tylna część karoserii przypomina nieco Ferrari Enzo. No tak, bo Huayra to przecież włoska produkcja!Nie wiem tylko, jak poprawnie wymawiać tę nazwę i jakie literówki przytrafiać się będą znawcom superbryk
    airmatic, 2011-01-26 17:05:15
  • avatar
    zgłoś
    Po wycieku sesji zdjęciowej z hiszpańskiego magazynu Włosi nie widzieli sensu dalszego ukrywania wyglądu nowego modelu - zaprezentowali go oficjalnie.
    auto motor i sport, 2011-01-26 09:32:01
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij