Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Pagani Zonda Revolucion z czasem 6:30 na Nürburgring!

Aż o 18 sekund Pagani Zonda Revolucion poprawiła poprzedni rekord toru Nürburgring. Kolejny raz rekord obiektu należy do producenta z włoskiego San Cesario sul Panaro.

Bartosz Broński 2015-11-13
Pagani Zonda Revolucion

Nürburgring - legendarny tor położony w Niemczech to mekka wszystkich fanów motoryzacji. To na "Północnej pętli tego obietku producenci biją rekordy. Wszystko to gra wizerunkowa. Najszybszy samochód na Nürburgring to prestiż i każda z szacownych marek stara się co jakiś czas pobić rekord, choćby w tych najmniej znaczących kategoriach.

Królewska klasyfikacja to oczywiście samochody produkcyjne. W 2010 roku trasę "Ringu" o długości 20,8 km Marc Basseng za kierownicą Pagani Zonda R pokonał w czasie 6 minut i 47,5 sekund. Był to długo niezagrożony wynik. Aż do teraz. Według jeszcze niepotwierdzonych - przez Horacio Pagani'ego - informacji model Zonda Revolucion wykręcił na "Północnej Pętli" czas 6 minut i 30 sekund! To prawie o 18 sekund szybciej niż Zonda R.

Teraz pozostaje czekać na oficjalny komunikat w tej sprawie.

Pagani Zonda Revolucion to:

  • silnik V12 o pojemności 6-litrów i mocy 800 KM (730 Nm)
  • 6-biegowa skrzynia sekwencyjna
  • zmiana biegu w czasie 20 ms
  • masa 1070 kg
  • stosunek moc/masa - 748 KM na 1 tonę
  • 12 różnych ustawień kontroli trakcji
  • system DRS
  • cena 2,2 mln euro plus podatki.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij