Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Peugeot 208 – pierwsze zdjęcia i wideo

2011-11-02
Peugeot 208 Peugeot 208

W 2006 roku model 207 zastąpił najbardziej udany projekt Peugeota początku XXI wieku - 206-kę, która była najlepiej sprzedającym się modelem w historii Peugeota. 207 tak spektakularnego sukcesu nie osiągnął, więc Francuzi szykują nową broń.

208-ka, którą na żywo będzie można zobaczyć wiosną w Genewie ma być o 70 mm krótsza od swojego poprzednika - będzie miała 3,98 metra długości, ale nie zmieniono rozstawu osi. Co ciekawe, skrócenie nadwozia nie odbije się na pojemności bagażnika - będzie miał 285 litrów. Nowy model ma być lżejszy od 207-ki - średnio o 110 kg.

Kiedy wejdzie do sprzedaży w drugim kwartale przyszłego roku ma być sprzedawana m.in. z trzycylindrowymi silnikami benzynowymi o pojemności 1,0 i 1,2 litra. Producent obiecuje, że pozwolą one na utrzymanie średniego zużycia paliwa na poziomie 4,3 litra na 100 km. Jednostki te zastąpią stosowane dziś silniki 1.4 i 1.6.

Jak się Wam podoba nowy, francuski kociak?

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 41 700 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Właśnie nie mam nic przeciwko linii nowej 208, czego nie można było powiedzieć o 207. Może i nienaganne proporcje, ale jak dla mnie było to tylko nadmuchane 206."Dwieścieósemka" podąża własnym torem, i już za to ją lubię
    airmatic, 2011-11-03 12:05:26
  • avatar
    zgłoś
    mi się strasznie podoba bardzo ładny
    gt-tuner, 2011-11-03 08:48:55
  • avatar
    zgłoś
    Ale będą też turbodoładowane 1.6 THP 156 i 204 KM.Ale to już w, prawdopodobnie, GTI. Airmatic - czyżby 208 Ci nie przypadło do gustu?
    ~Samuraj, 2011-11-03 01:39:27
  • avatar
    zgłoś
    Proporcjonalny, zgrabny i nieprzerysowany - jest dokładnie taki, jaka mogła być kiedyś 207: jeżdżąca porządnie, ale z wielką, rozdziawioną paszczą niezbyt "stylowa".PS. Ten wyciek oficjalnych fotografii małej "peżocicy" chyba nie jest powodem do chluby dla producenta
    airmatic, 2011-11-03 00:05:45
  • avatar
    zgłoś
    'garfield' napisał(-a):Z góry podoba się. Jakie też osiągi będą mieć te silniki 1-1.2 litra? Z doładowaniem?Bez, bo oba VTi czyli pewnie 75 i 100 KM.Ale będą też turbodoładowane 1.6 THP 156 i 204 KM.
    rzęsor, 2011-11-02 23:32:02
  • avatar
    zgłoś
    Pod względem silników to 208 może mieć coś wspólnego z Yarisem ... .
    ~Samuraj, 2011-11-02 19:45:08
  • avatar
    zgłoś
    Z góry podoba się. Jakie też osiągi będą mieć te silniki 1-1.2 litra? Z doładowaniem? Żeby nie okazały się za małe.Ja bym tam nie pomniejszał szans koreańskich. Cenowo 208 będzie konkurencją Corsy czy Polo, jeszcze Fiesta. Żeby Niemcom sprostać to będą musieć się wykazać. Fiesta długi czas się super sprzedawała, weszło Polo i teraz ono króluje w segmencie. 7 wersji silnikowych, 3 wersje skrzyń biegów. Tu po części leży sukces. Francuzi muszą poszerzyć ofertę i pewnie będą się sprzedawać.
    garfield, 2011-11-02 18:00:53
  • avatar
    zgłoś
    Diesle podobno też mają być. Wygląda ciekawie, ale mnie trapi wygląd wnętrza (mała kiera i wysoko umieszczone zegary). Poza tym Peugeot wiele zapowiada po tym modelu, także auto musi być naprawdę dobre, żeby sprostać oczekiwaniom i wypełnić marketingową papkę.
    ~Samuraj, 2011-11-02 15:08:26
  • avatar
    zgłoś
    Niezły, Yaris III wygląda przy nim jakby był już z 6 lat na rynku.Rio i i20 to tandetne paskudztwo, więc nie stanowią konkurencji.A co do diesli to i tak prawie nikt nie kupuje małych miejskich samochodów z nimi.
    rzęsor, 2011-11-02 12:10:00
  • avatar
    zgłoś
    Podobieństwo rodzinne zachowane . W odniesieniu sukcesu przeszkodzi mu pewnie koreańska drobnica. Czyżby faktycznie PSA wycofywał diesle w małych autkach?
    krzysiek29, 2011-11-02 08:12:45
  • avatar
    zgłoś
    Na prawie pół roku przed premierą do sieci wyciekły zdjęcia małego Francuza.
    auto motor i sport, 2011-11-02 07:46:53
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij