Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Peugeot 508 - powiew świeżości

Na zbliżającym się auto show w Paryżu, Peugeot zaprezentuje odświeżoną wersję modelu 508. Peugeot 508 ewoluował technologicznie i stylistycznie. Pojawiły się nowe silniki i elementy wnętrza.

2014-09-10

Klasa średnia (segment D) już nie jest tą samą klasą średnią co kiedyś. Dziś auta w tym segmencie wyglądają i są wyposażone prawie jak limuzyny. Odświeżony Peugeot 508 chce być na topie w segmencie D i chce dorównywać markom premium.

Peugeot 508 występuje w wielu wersjach. Począwszy od sedana, kombi, poprzez hybrydę z dieslem i sportową GT, na uterenowionym RXH kończąc.

Stylistycznie 500-ósemka jest bardziej nowoczesna i elegancka. Elegancja Francja można by rzec. Zmieniono przednią atrapę chłodnicy, która ma dać początek nowej linii stylistycznej Peugeota. Zmodyfikowano pokrywę silnika, która jest teraz bardziej pozioma i nadaje autu lepsze proporcji. Peugeot 508 zyskał 38 mm długości, z czego 16 mm przypadło na zwis przedni (to samo dotyczy wersji SW), a 22 mm na zwis tylny.

Nowością są także światła, jak to już dziś często bywa, w całości wykonane w technologii LED. Lampy przednie składają się z 3 modułów (4 LED-y każdy) i dodatkowych 3 diod, które oświetlają zakręty. Tylne lampy są teraz bardziej poziome i składają się z 36 diod każda. Peugeot mówi, że kształt tylnej lampy przypomina ślad pazurów, jaki zostawia lew. Coś w tym jest...

Peugeot 508 jest teraz napakowany technologią. We wnętrzu znajdziemy m.in. 7-calowy dotykowy ekran, wyświetlacz Head-Up, system audio sygnowany przez JBL, system kontroli martwego pola w lusterkach i kamera cofania.

W aucie debiutują też nowe silniki. Motor 1.6 THP jest teraz o 10 KM mocniejszy i ma 165 KM, pojawią się też diesle w technologii o mocach 140,160 i 200 KM (w wersji GT), a także silniki wysokoprężne z technologią BlueHDi 150 i 180 KM. Najsłabszy silnik e-HDi ma 115 KM.

Pojawi się też hybryda HYbrid4 z 2-litrowym dieslem o mocy 163 KM, wspomagana przez silnik elektryczny o mocy 37 KM. Z tym silnikiem dostępne będą cztery tryby jazdy (ZEV, 4WD, Sport i Auto).  Napęd hybrydowy jest najoszczędniejszy w palecie Peugeota 508. W trybie mieszanym spala tylko 3,3 l/100 km i emituje 85 g CO2 . Tym wynikiem Peugeot 508 Hybrid4 odznacza się najlepszymi wartościami emisji CO2 i zużycia paliwa w swoim segmencie.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 98 200 PLN
Dostępne nadwozia: kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Na zbliżającym się auto show w Paryżu, Peugeot zaprezentuje odświeżoną wersję modelu 508. Peugeot 508 ewoluował technologicznie i stylistycznie. Pojawiły się nowe silniki i elementy wnętrza.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2014-09-10 16:25:16
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij