Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Pierwsza dwusprzęgłowa skrzynia w Peugeocie!

2010-01-07
Peugeot 4007 2.2 HDI DCS Peugeot 4007 2.2 HDI DCS

Pierwszy SUV francuskiej marki powstaje w Japonii i jest bratem bliźniakiem Mitsubishi Outlandera. Oznacza to, że 4007 technicznie jest bardzo mocno z nim spokrewniony, a nowa dwusprzęgłowa skrzynia zautomatyzowana to tak naprawdę wynalazek japońskich inżynierów Mitsubishi.

W odróżnieniu od Outlandera, gdzie nazywa się Twin-Clutch SST, sześciostopniowa przekładnia w Peugeocie nosi oznaczenie DCS (Dual Clatch System). Może ona pracować w dwóch różnych trybach - normalnym oraz sportowym.

Nowa przekładnia w 4007 współpracuje jedynie z większym z turbodiesli, czyli 2,2-litrowym silnikiem HDI o mocy 156 koni mechanicznych. Producent podaje, że auto z tą jednostką napędową zużywa średnio 7 litrów oleju napędowego na 100 km i wytwarza średnio 185 gramów dwutlenku węgla na 1 km.

W Niemczech za Peugeota 4007 z 2,2-litrowym silnikiem i skrzynią DCS trzeba zapłacić 35 750 euro. Polskie ceny nie są jeszcze znane.

 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 41 700 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Francuski producent zaprezentował pierwsze swoje auto wyposażone w zautomatyzowaną skrzynię dwusprzęgłową. Oto Peugeot 4007 2.2 HDI DCS.
    auto motor i sport, 2010-01-07 09:07:38
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij