Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Pierwsze testy Hyundaia i20 WRC

Z warsztatów na drogę – czasy, kiedy prototyp rajdówki gościł pod dachem minęły, teraz przyszła pora na skały, piach i błoto, czyli rajdowy hardcore.

2013-06-06
Hyundai i20 WRC

Po trzydniowej próbie shakedown, przeprowadzonej na odcinku 550 km, wykonano serię kompleksowych testów i20 WRC w różnych konfiguracjach oraz zebrano dane, które zostaną przeanalizowane przez inżynierów w centrali Hyundai Motorsport.

Najwięcej uwagi poświęcono silnikowi 1.6 Turbo. Do tej pory nie stwierdzono żadnych problemów z osprzętem.

i20 WRC został zaprojektowany w Korei Południowej, do boju ruszy na początku przyszłego roku.

amis

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 45 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    No, i na wskutek :) Bądź sprawiedliwy i cenzuruj tak wszystkich, którzy piszą posty i przed wysłaniem ich nie czytają. Nie chce mi się pisać wszystkiego w edytorze.

    eri, 2013-06-07 18:03:18
  • avatar
    zgłoś
    Wzważywszy? ;)

    airmatic, 2013-06-07 12:24:13
  • avatar
    zgłoś
    ("BTW. "wieśniak" WRC - jak to brzmi...)
     
    Całkiem dobrze, zważywszy że rajdy odbywają się w istotnej części na terenach wiejskich ;)
     

    eri, 2013-06-07 12:18:45
  • avatar
    zgłoś
    Owszem, w życiorysie marki Hyundai był "wurc" (Accent). Ale co do wyglądu, akurat wiem o jego bagatelizowaniu w motorsporcie. Tym niemniej żałuję, że coś ładniejszego od i20 nie posłużyło za "muła" dla nowej rajdówki. Podane modele Fiata i Peugeota przynajmniej wdzięczyłyby się do kibiców. Albo Mini w wersji "Mini", a nie ten koszmarny dziwostwór Countryman ("BTW. "wieśniak" WRC - jak to brzmi...)

    airmatic, 2013-06-07 12:00:09
  • avatar
    zgłoś
    Chyba ostatnią rzeczą jaka brana jest pod uwagę przy budowaniu auta WRC, czy generalnie samochodu wyczynowego jest jego wygląd. Musi się on podporządkować tylu innym ważniejszym wymogom oraz potrzebom, że raczej nikt nie myśli o tych pojazdach w kategoriach ładny/brzydki. PSA nie postawi raczej na program WRC dla Peugeota, bo marka obecnie "idzie" w pojazdy dla tych, którzy stawiają na tańsze rajdowanie, czyli maks wypas to klasa R5. 206-ka WRC była autem do wygrywania, ale z legendą bym nie przesadzał. Potem jednak pojawił się 307 WRC, który zyskał miano totalnej wtopy i samochodu znienawidzonego przez kierowców ("słynna" 4-biegowa skrzynia biegów).
    A Hyundai ma już wuercowy epizod w swej historii, więc coś tam wie na ten temat, choć generalnie sporo zależy od tego jakich kierowców uda mu się pozyskać i jak długo autko będą dręczyć legendarne choroby wieku dziecięcego.   

    eri, 2013-06-06 21:23:13
  • avatar
    zgłoś
    Ty tak poważnie?

    Samuraj, 2013-06-06 20:11:36
  • avatar
    zgłoś
    Marzy mi się osobiście bratobójczy pojedynek Peugeota 208 WRC (legenda!) z Citroenem DS3 WRC - ten pierwszy wygrałby urodą, bo jest chyba najpiękniejszym małym mieszczuchem do spółki z Fiatem Punto (a z Włoch mogliby wypuścić Abartha Punto WRC, czekamy!).
    No i proszę, rozmarzyłem się, pisząc o Hyudaiu. Dokładnie o nim, bo w tej wersji wygląda jak ryza papieru A4 na kółkach, czyli anonimowo, bez charakteru...

    airmatic, 2013-06-06 14:55:31
  • avatar
    zgłoś
    Z warsztatów na drogę – czasy, kiedy prototyp rajdówki gościł pod dachem minęły, teraz przyszła pora na skały, piach i błoto, czyli rajdowy hardcore.Zobacz artykuł
    auto motor i sport, 2013-06-06 14:45:40
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij