Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Pierwsze wrażenia z jazd VW Passatem Alltrack

Dziś mamy krótkie spotkanie z Passatem Alltrackiem. Niestety, niemieckie autostrady i drogi lokalne są zbyt porządne by odczuć zalety tego podniesionego kombi.

Adam Majcherek 2015-09-09

W Volkswagenie Passacie Alltrack prześwit jest większy o 27,5 mm w stosunku do zwykłej wersji. Przyda się to dopiero gdy sypnie śniegiem, podobnie jak napęd na 4 koła. Wśród trybów pracy oprócz Eco, Comfort, Normal i Sport pojawił się jeszcze Offroad, w którym systemy wspomagające kierowcę, silnik i skrzynia biegów są dostrojone do trudniejszych warunków podróżowania. Alltracka można zamówić z rozkładanym hakiem chowającym się pod zderzakiem - przyda się do pociągnięcia na urlop łodzi czy przyczepy kempingowej o masie do 2200 kg.

Producent zaznacza w materiale prasowym, że w przeciwieństwie do zwykłego Passata, w Alltracku nie trzeba dopłacać za dywaniki. Sprytny ruch, VW! Ceny VW Passata Alltrack poznamy na przełomie września i października, a auta pojawią się w salonach jeszcze przed końcem roku.

Więcej o nowym VW Passacie Alltrack przeczytasz już 16 października, w listopadowym numerze auto motor i sport.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 114 390 PLN
Dostępne nadwozia: coupe-4, kombi-5, sedan-4
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij