Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Podrasowany Diesel „pięćsetki”

2009-11-26
Fiat, 500 Nowy Fiat 500 garściami czerpie tak ze stylu retro pierwowzoru, jak i z całej jego legendy.

Silnik, który należy do nowej rodziny Multijet II, został opracowany i wyprodukowany przez FPT (Fiat Powertrain Technologies) i wyposażony w nowo opracowany wtrysk paliwa typu common rail oraz nową turbosprężarkę o zmiennej geometrii kierownicy łopatek.

Dzięki wprowadzonym zmianom, jednostka "pięćsetki" dysponuje teraz mocą wyższą o 20 koni mechanicznych, osiąganą przy 4000 obr/min. Zwiększył się też maksymalny moment obrotowy - wzrósł z 145 do 200 Nm przy 1500 obr/min.

Osiągi? Pierwszą setkę mały Fiat osiąga po upływie 10,7 sekundy i jest w stanie pojechać z maksymalną prędkością 180 km/h. Auto zużywa średnio 3,9 litra oleju napędowego na 100 km, emituje 104 gramy CO2 na kilometr i spełnia normę emisji spalin Euro V.

Ponadto, wraz z wprowadzeniem nowego silnika, 500 otrzymało tylną belkę skrętną z odmiany Abarth. Ulepszona "pięćsetka" dostępna będzie w Polsce w pierwszym kwartale 2010r.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 43 900 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, hatchback-3, van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Fiaty 500 i 500C otrzymały nową wysokoprężną jednostkę napędową 1.3 Multijet II.
    auto motor i sport, 2009-11-26 12:07:22
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij