Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Polskie ceny Fiata Pandy 4x4

Panda z napędem na cztery koła ceni się wysoko ale z drugiej strony ma bogate wyposażenie seryjne.

2012-11-13
Fiat Panda 4x4

Niepozorne auto dzięki swojej niskiej wadze potrafi zawstydzić w terenie auta o dwa rozmiary większe. Panda 4x4 mierzy 368 cm długości, 167 cm szerokość i 160 cm wysokości. Rozstaw osi wynosi 230 cm. Poza ubitymi drogami liczą się kąt najazdu (210 stopni), kąt zejścia (360 stopni) i kąt rampowy (200 stopni).

Terenowy „miś” wjeżdża do polskich salonów i już w standardzie oferuje m.in. klimatyzację, radioodtwarzacz CD+MP3, systemy ELD (elektroniczna blokada dyferencjału) i ESP (system stabilizacji toru jazdy z ASR i Hill Holder) a także ABS z EBD, przednie poduszki powietrzne i kurtyny powietrzne, elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z trybem City, elektryczne podnoszenie szyb przednich, elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne, 15-calowe felgi aluminiowe, system Start/Stop i centralny zamek z pilotem. Tak bogate wyposażenie odbija się na cenie. Podstawowy model z silnikiem 1.3 Multijet o mocy 75 KM kosztuje (promocyjnie) 59 990 złotych.

Klient może wybrać jeden z 12 kolorów nadwozia (w tym 5 metalizowanych). Opcjonalnie można dokupić np. przesuwaną tylną kanapę czy system audio/nawigacji Blue&Me TomTom2 Live.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 39 200 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    No wiesz ... .
    ~Samuraj, 2012-11-20 00:05:24
  • avatar
    zgłoś
    .. bo Esper nie wie, że włoszczyzna to badziewie (o produktach żabojadów nie wspomnę)
    eri, 2012-11-19 18:53:41
  • avatar
    zgłoś
    'esper' napisał(-a):Niesłusznie niedoceniacie czterolapnego miska Panowie. 4x4 potrafi naprawdę sporo.Ależ doceniamy, jednak myślę, że wspomniana Panda została tutaj odrobinę wywyższona.
    ~Samuraj, 2012-11-19 00:58:06
  • avatar
    zgłoś
    rzęsor, jeździłem kilkoma terenowcami i powiem tak: żaden nie zrobił na mnie takiego wrażenia jak Muscel, którym kilkanaście, czy kilkadziesiąt nawet lat temu przewiózł mnie po wyrypie pewien znajomy. Był to hardcore w najczystrzej formie, a ja podczas jazdy byłem w tym samochodzie wszędzie, tylko nie na siedzieniu pasażera, które zająłem przed ruszeniem Znam z grubsza możliwości Wranglera i Cherokee (także w sporym piachu), choć nie wiem jak daleko byłem od krańca tych możliwości, jednak jakoś wątpię żeby ta Panda szła z nimi łeb w łeb. Ty wiesz swoje, ja wiem swoje i niech może tak zostanie, szkoda tylko, że rzucasz hasła, a nie rozwijasz tego w jakiś szerszy opis doświadczeń, które masz na tym polu.
    eri, 2012-11-18 19:04:23
  • avatar
    zgłoś
    A ja chętnie bym przygarnął jedną sztukę . Po pierwsze dlatego, że nie potrzebuję bardziej zaawansowanego auta niż takie (prosta budowa, jeszcze nie za dużo elektroniki); secundo - dizajn wnętrza wciąż nie do pobicia przez żadnego malucha na świecie, a po trzecie - świadomość, że mogę sobie nawet wjechać na chodnik i mieć w nosie śnieg/błoto z polnych dróg - normalnie wytaplałbym raz na tydzień i nie myłbym jej przez pół roku. Tak dla picu - i dla zasady, że jak się bawić, to...
    airmatic, 2012-11-18 16:49:00
  • avatar
    zgłoś
    Przejedź się Wranglerem w standardowej specyfikacji to zobaczysz.
    rzęsor, 2012-11-18 10:12:50
  • avatar
    zgłoś
    Wrangler zakopie się w pierwszym piaskuTak rzęsor, a Ferrari szczeka na pociągi.
    eri, 2012-11-17 20:00:35
  • avatar
    zgłoś
    Niesłusznie niedoceniacie czterolapnego miska Panowie. 4x4 potrafi naprawdę sporo.
    esper, 2012-11-17 18:26:22
  • avatar
    zgłoś
    Wrangler zakopie się w pierwszym piasku.
    rzęsor, 2012-11-17 12:45:28
  • avatar
    zgłoś
    No nie rzęsor, z Wranglerem to przegiąłeś
    eri, 2012-11-17 10:29:26
  • avatar
    zgłoś
    Tylko mi nie mów, że Panda 4x4 zajedzie dalej niż Wrangler ...
    ~Samuraj, 2012-11-17 10:27:09
  • avatar
    zgłoś
    Panda jest leciutka, przejedzie tam gdzie Compass czy Wrangler się zaraz zakopią.
    rzęsor, 2012-11-17 03:56:32
  • avatar
    zgłoś
    Jeepa można ucywilizować, ale nadal pozostanie Jeepem z terenowym rodowodem i sporymi możliwościami wobec Pandy, która terenówką stała się na potrzeby jednego modelu, a faktycznie jest małym miejskim autkiem. Podejrzewam, że nawet najbardziej miernemu Compassowi nie jest w stanie specjalnie fiknąć, a co najwyżej może się do niego tu i ówdzie zbliżać. Z drugiej strony, pewnie większość posiadaczy samochodów terenowych, czy uterenowionych nie ma potrzeby szukać krańca ich możliwości poza drogami i te spory co który może pozostają sporami teoretycznymi.
    eri, 2012-11-16 18:06:28
  • avatar
    zgłoś
    No dobra, ale nie oszukujmy rzeczywistości - to wciąż zwykła Panda.
    ~Samuraj, 2012-11-16 12:53:49
  • avatar
    zgłoś
    Nie mieszczuch, tylko mała terenówka która niejednego właściciela Jeepa przyprawi o kompleksy.
    rzęsor, 2012-11-16 10:02:30
  • avatar
    zgłoś
    No właśnie - mieszczuch w cenie kompaktów.
    ~Samuraj, 2012-11-15 18:19:44
  • avatar
    zgłoś
    Rapid w dieslu też kosztuje 60 tys. zł, a jest nudny i nie ma 4x4.Zresztą podchodzą do zakupu rozsądnie to w tej cenie jest Cruze 1.6 a nawet Bravo 1.6 Multijet.
    rzęsor, 2012-11-15 12:03:41
  • avatar
    zgłoś
    Chcesz powiedzieć, że ponad 50 kafli za Pandę z osłonami i napędem 4x4 to słuszna cena? Ja wiem, że dostajemy nie najgorsze wyposażenie, ale to więcej niż chociażby Rapid.
    ~Samuraj, 2012-11-14 22:52:43
  • avatar
    zgłoś
    Wcale nie poszaleli, bo jest nieco powyżej zwykłej Pandy i poniżej Sedici.I o dziwo coraz bardziej mi się podoba.
    rzęsor, 2012-11-14 12:50:31
  • avatar
    zgłoś
    Poszaleli z tą ceną.
    ~Samuraj, 2012-11-13 23:22:50
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij