Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Porsche 911 GT3 (2017) przyłapane na testach

Porsche wprowadzając na rynek nową odmianę 911 zawsze zaczyna od bazowej wersji Carrera oraz Carrera S. Potem stopniowo na scenę wchodzi Turbo, a na deser zawsze Porsche podaje GT3. Najnowsze dzieło ze Stuttgartu właśnie przechodzi testy.

Konrad Maruszczak 2016-02-10
Porsche 911 GT3 2017 fot. motor1

Lifting Porsche 911 (991) okazał się czymś większym niż tylko odświeżeniem stylistycznym. Po raz pierwszy pod maskami wszystkich odmian pracuje jednostka z turbosprężarką. No, prawie wszystkich. Wyjątkiem jest najbardziej ekstremalna odmiana - GT3, która właśnie przechodzi ostatnie drogowe szlify.

Stylistycznie zmieni się niewiele. Pojawią się reflektory LED z poliftingowej "911" oraz bardzo wąskie tylne lampy. Przemodelowany zostanie przednie zderzak, w którym pojawią się większe wloty powietrza, nowe będą także klamki i felgi (prawdopodobnie z modelu Turbo), a także tylny spoiler.

Wewnątrz możemy się spodziewać multimedialnego centrum dowodzenia Porsche Communication Management System z 7-calowym wyświetlaczem. Pojawi się funkcja MirrorLink a także nawigacja Google.

I teraz najważniejsze. Pod maską znajdziemy wolnossący, to warto powtórzyć - wolnossący - silnik bokser o pojemności 3,8. Obecna generacja generuje 475 KM, nowa będzie zapewne mocniejsza. Mocą może zrównać się z 911 GT3 RS, które produkuje 500 KM. Poliftingowe Porsche 911 GT3 pojawi się prawdopodobnie jeszcze w tym roku, a do sprzedaży wejdzie na początku 2017 roku.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 482 030 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij