Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
4.0

Porsche 911 R - używane za 3 mln zł

Limitowana wersja "911", która została zbudowana na bazie ekstremalnego GT3 RS już dawno wyprzedała się jak ciepłe bułeczki. Można jednak kupić używany egzemplarz za ponad 3 mln zł.

Porsche 911 R Porsche 911 R

Porsche 911 R to bardzo rzadka wersja "911". Auto ma wolnossący silnik typy bokser o pojemność 4 litrów. Jednostka napędowa generuje 500 KM oraz maksymalny moment obrotowy równy 460 Nm. Silnik połączono z mechaniczną 6-biegową skrzynią.

Osiągi Porsche 911 R:

  • od 0 do 100 km/h - 3,8 s
  • prędkość maksymalna - 323 km/h
  • stosunek masa/moc - 2,74 kg/KM

Cena Porsche 911 R w Polsce w momencie debiutu wynosiła 938 720 zł.

911 R to limitowana do 991 egzemplarzy wersja. Wszystkie sztuki już dawno zostały wyprzedane. Jednak w internecie pojawiły się dwie oferty używanych 911 R. Ich cena poraża, to ponad 3 razy więcej niż pierwotna cena nowego auta.

Inny egzemplarz 911 R "z drugiej ręki" można było kupić za 4 mln zł.

W Norwegii 911 R jest dostępne za równowartość 6 490 000 koron norweskich. To w przeliczeniu daje nam 3 234 616 złotych.

Porsche 911 R Porsche 911 R

W kabinie znajdziemy kubełkowe fotele, których wewnętrzna cześć została obita tkaniną w pepitkę. To nawiązanie do pierwszej "911" z lat 60. Nie brakuje elementów wykonanych z włókna węglowego, a po stronie pasażera znajdziemy aluminiowy emblemat z nazwą modelu i numerem seryjnym egzemplarza. 

Porsche 911 R Porsche 911 R

Drugie używane 911 R  jest dostępne w USA, w Woodland Hills w stanie Kalifornia. Jego cena to 699 000 dolarów. Auto jest tańsze od tego z Norwegii, kosztuje równowartość 2 942 091 złotych. 

Porsche 911 R Porsche 911 R

911 R waży tylko 1370 kg, jest lżejsze o 50 kg od 911 GT3 RS. Przednia pokrywa oraz błotniki zostały wykonane z włókna węglowego, zaś dach z magnezu.

Dla obniżenia masy zastosowano tylną oraz boczne szyby wykonane z tworzywa sztucznego. Poza tym samochód jest pozbawiony izolacji akustycznej i tylnej kanapy. Klimatyzacja i system audio są w opcjonalnym wyposażeniu.

Porsche 911 R Porsche 911 R

Limitowany model ma mechaniczną blokadę tylnego dyferencjału oraz ceramiczno-kompozytowe hamulce Porsche Ceramic Composite Brake. Z przodu zastosowano tarcze o średnicy aż 410 mm, z tyłu zaś mamy 390 mm.

Samochód dostał kute, 20-calowe obręcze ze stopów lekkich, które mocowane są za pomocą centralnej śruby.

Porsche 911 R Porsche 911 R

Porsche 911 R (Racing) nawiązuje swoim wyglądem do modelu z roku 1967. Auto rywalizowało w rajdach oraz m.in. w wyścigu Targa Florio.  

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij