Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Porsche 911 Turbo i Turbo S - nowe 580 KM

Porsche 911 to model, który nie potrzebuje radykalnych zmian, by nawiązywać równą walkę z konkurencją. To auto zawsze dyktuje tempo i to inni starają się równać do flagowego produktu z Zuffenhausen. Halo, producenci! Znów jesteście w tyle, Porsche przedstawia nowe 911 Turbo i Turbo S.

Bartosz Broński 2015-12-01
Porsche 911 Turbo i 911 Turbo S

Rok jeszcze się nie skończył, a Porsche już dziś przedstawia swoje auto, które pojawi się na targach NAIAS. Te w styczniu odbędą się w mekce amerykańskiej motoryzacji, Detroit. Porsche 911 Turbo i Turbo S po faceliftingu poznamy po nowych klamkach drzwi, tylnych światłach, nowej osłonie silnika oraz przednim i tylnym zderzaku. Wsiadając do samochodu dostrzeżemy nowe koło kierownicy z okrągłym przełącznikiem. Pozwala on na regulację ustawień auta, a możemy wybierać jeden z czterech: Normal, Sport, Sport Plus i Individual. Porsche poprawiło także system multimedialny oraz w 911 Turbo i Turbo S zamontowano nowe audio Bose.

Pod tylną klapą najważniejszy element auta, czyli silnik. W obu wariantach wzrosła moc jednostki 3,8 l twin turbo. Konkretnie o 20 KM. I tak w 911 Turbo mamy 540 KM mocy, zaś w Turbo S maksymalnie kierowca będzie miał do dyspozycji 580 KM. Ok, ale co nam to daje? Pierwsza setka w czasie 3 sekund i maksymalne 320 km/h (911 Turbo) oraz w wersji Turbo odpowiednio 2,9 s i 330 km/h maksymalnie na "budziku". Na koniec rzecz najmniej istotna, Porsche chwali się, że spalanie w obu wersjach spadło o 0,6 l/100 km. Szok i niedowierzanie, jak oni tego dokonali?!

Ceny Porsche 911 Turbo w Niemczech rozpoczynają się od 174 669 euro.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 482 030 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij