Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Porsche 918 Spyder – na start!

Niemcy ujawnili detale dotyczące ich nowego auta sportowego, które w dodatku jest hybrydą.

2012-10-23
Porsche 918 Spyder

Podobnie jak to było w przypadku Carrery GT, 918 Spyder będzie oferowany tylko w wersji z kierownicą po lewej stronie. Pod maską znajdziemy 4,6-litrowy silnik V8 o mocy 580 KM i momencie obrotowym równym 500 Nm. Wspólnie z elektrycznym silnikiem o mocy 129 KM będzie on napędzał tylne koła. Co ciekawe, przy przednich kołach pracować będzie kolejny motor elektryczny (o mocy 116 KM). W sumie, jeden „benzyniak” i dwa „elektryki” będą generować 795 KM i 780 Nm momentu, dostępnego od 1000 do 4000 obr/min. W praktyce oznacza to, że 918 Spyder będzie, przynajmniej na starcie, odjeżdżał najszybszym tego świata.

Całe te pokłady mocy będą regulowane przez 7-stopniową skrzynię PDK. Spyder 918 będzie wyposażony w system PSM, start/stop a także tryb oszczędzania paliwa. Przednie koła będą obute oponami 265/35 w rozmiarze 20 cali, zaś z tyłu oponami 325/30 w rozmiarze 21-cali. Aby całość nie tylko sprawnie przyspieszała ale również błyskawicznie hamowała z przodu wykorzystano 6-tłoczkowe zaciski, zaś z tyłu 4-tłoczkowe. Ceramiczne tarcze mierzą 410 mm z przodu i 390 mm z tyłu.

Porsche liczy sobie sporo za wszelkie dodatki. Sam pakiet Weissach, który zdejmuje z wagi 35 kg to koszt 71 400 euro. Na ten koszt składają się m.in. koła wykonane z magnezu. Jakby jednak nie patrzeć każdy z odjętych 35 kilogramów kosztuje nieco ponad 2000 euro. Sporo, szczególnie, że decydując się na ten pakiet nie uświadczymy systemu audio czy klimatyzacji. Na liście opcji jest też lakier, który kosztuje 47 600 euro, specjalna folia, która redukuje wagę o 2 kg (!!) to koszt 11 900 euro, system podnoszenia przodu (przydatny przy „śpiących policjantach”) kosztuje „zaledwie 8925 euro. Kwoty robią wrażenie, jednak nie takie jak cena modelu podstawowego – 768 026 euro. Dla zainteresowanych – odbiór auta z Zuffenhausen jest za darmo, jednak na odbiór auta z Lipska trzeba przeznaczyć 6545 euro!

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 230 510 PLN
Dostępne nadwozia: cabrio-2, coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Podobnie jak to było w przypadku Carrery GT, 918 Spyder będzie oferowany tylko w wersji z kierownicą po lewej stronie. Pod maską znajdziemy 4,6-litrowy silnik V8 o mocy 580 KM i momencie obrotowym równym 500 Nm. Wspólnie z elektrycznym silnikiem o mocy 129 KM będzie on napędzał tylne koła. Co ciekawe, przy przednich kołach pracować będzie kolejny motor elektryczny (o mocy 116 KM). W sumie, jeden „benzyniak” i dwa „elektryki” będą generować 795 KM i 780 Nm momentu, dostępnego od 1000 do 4000 obr/min. W praktyce oznacza to, że 918 Spyder będzie, przynajmniej na starcie, odjeżdżał najszybszym tego świata.rCałe te pokłady mocy będą regulowane przez 7-stopniową skrzynię PDK. Spyder 918 będzie wyposażony w system PSM, start/stop a także tryb oszczędzania paliwa. Przednie koła będą obute oponami 265/35 w rozmiarze 20 cali, zaś z tyłu oponami 325/30 w rozmiarze 21-cali. Aby całość nie tylko sprawnie przyspieszała ale również błyskawicznie hamowała z przodu wykorzystano 6-tłoczkowe zaciski, zaś z tyłu 4-tłoczkowe. Ceramiczne tarcze mierzą 410 mm z przodu i 390 mm z tyłu.rPorsche liczy sobie sporo za wszelkie dodatki. Sam pakiet Weissach, który zdejmuje z wagi 35 kg to koszt 71 400 euro. Na ten koszt składają się m.in. koła wykonane z magnezu. Jakby jednak nie patrzeć każdy z odjętych 35 kilogramów kosztuje nieco ponad 2000 euro. Sporo, szczególnie, że decydując się na ten pakiet nie uświadczymy systemu audio czy klimatyzacji. Na liście opcji jest też lakier, który kosztuje 47 600 euro, specjalna folia, która redukuje wagę o 2 kg (!!) to koszt 11 900 euro, system podnoszenia przodu (przydatny przy „śpiących policjantach”) kosztuje „zaledwie 8925 euro. Kwoty robią wrażenie, jednak nie takie jak cena modelu podstawowego – 768 026 euro. Dla zainteresowanych – odbiór auta z Zuffenhausen jest za darmo, jednak na odbiór auta z Lipska trzeba przeznaczyć 6545 euro! rZobacz artykuł
    auto motor i sport, 2012-10-23 12:25:35
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij