Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Porsche Cayman GT4 Clubsport

Porsche Cayman GT4 Clubsport to coś jak GT3 RS tylko mniejsze i słabsze. Co nie znaczy gorsze. Ucywilizowane wersje wyścigowych modeli Porsche zawsze były niesamowite. Jak będzie w tym przypadku?

Konrad Maruszczak 2015-10-06
Test Porsche Cayman GT4

Po "czarnej" edycji specjalnej szykuje się następna. Podobnie jak jego „cywilny” odpowiednik, Cayman GT4 Clubsport będzie napędzany 6-cylindrowym silnikiem bokser o pojemności 3,8. Centralnie umieszczona jednostka osiąga 385 KM. Wyścigowy wariant zostanie wyposażony w dwusprzęgłową przekładnię Porsche z manetkami do zmiany biegów przy kierownicy oraz mechaniczną blokadę tylnego dyferencjału.

Przednie zawieszenie pochodzi z modelu 911 GT3 Cup. W Caymanie założono większe, 380-milimetrowe tarcze hamulcowe z przodu. Porsche Cayman GT4 Clubsport waży jedynie 1300 kg i fabrycznie montowane są do niego klatka bezpieczeństwa oraz kubełkowy fotel z 6-punktowymi pasami bezpieczeństwa.

Wyczynowe Porsche będzie można zamawiać w siedzibie Porsche Motorsport w Weissach. Auto w pełnej krasie ujrzymy 18 listopada, podczas premiery na targach motoryzacyjnych w Los Angeles.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 257 908 PLN
Dostępne nadwozia: coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij