Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
5.0

Porsche Cayman GT4 Clubsport - szaleństwo na torze

Nudzi Cię codzienna jazda po drogach, szukasz mocnego zastrzyku adrenaliny? Emocje gwarantuje Porsche z nowym modelem Cayman GT4 Clubsport. Poznaj małą bestię przygotowaną do jazdy po torze.

Bartosz Broński 2015-11-27
Porsche Cayman GT4 CLubsport

Czy ten samochód nie wygląda równie bojowo, co Porsche 911 GT3 RS? Producent z Zuffenhausen zbudował model Cajman GT4 Clubsport do rekreacyjnych i półprofesjonalnych wyścigów. Naszym zdaniem to idealna zabawka na weekendowe wypady na track day. Szczegóły? 

Porsche Cayman GT4 CLubsport

Clubsport posiada ten sam, centralnie umieszczony silnik, co Cayman GT4. Jednostka typu bokser o pojemności 3,8 l zapewnia moc 385 KM. Motor ożeniono z dwusprzęgłową, zmodyfikowaną skrzynią. 

Porsche Cayman GT4 CLubsport

W GT4 Clupsport inżynierowie Porsche zamontowali mechaniczną blokadę tylnego dyferencjału, który został skalibrowany pod wyścigi. Przednie zawieszenie przeszczepiono z modelu 911 GT3 Cup. Z tyłu zmodyfikowano wahacze poprzeczne, również pochodzące ze starszego brata. Z przodu znajdziemy sześciotłoczkowe, aluminiowe zaciski, zaś z tyłu czterotłoczkowe. 

Porsche Cayman GT4 CLubsport

Układ kierowniczy wspomagany jest elektromechanicznie, natomiast ESP ustawiono pod kątem jazdy na oponach typu slick. Najciekawszą rzeczą jest ABS, który ma aż 12 poziomów regulacji. Auto obuto w 18-calowe, kute obręcze z oponami Michelin. 

Porsche Cayman GT4 CLubsport

Porsche Cayman GT4 Clubsport waży 1 300 kg. W kabinie zamontowano homologowaną klatkę bezpieczeństwa i fotele kubełkowe z 6-punktowymi pasami. W standardzie znajdziemy 90-litrowy zbiornik paliwa, ale na zamówienie klient może  zamówić bezpieczny zbiornik FT3 o pojemności 70 lub 100 l. 

Porsche Cayman GT4 CLubsport

Nowe Porsche Cayman GT4 Clubsport zamówimy tylko w siedzibie Porsche Motorsport, mieszczące się w Weissach. W przyszłym roku niemiecki producent planuje uzyskać homologację wyścigową dla tego auta, które będzie mogło startować w takich wyścigach jak Długodystansowe Mistrzostwa Nürburgring (VLN). Na koniec przypominamy, że Cayman GT4 Clubsport nie ma homologacji drogowej, to auto tylko na tor. 

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 257 908 PLN
Dostępne nadwozia: coupe-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij