Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ
2.7

Porsche Macan GTS - nowy członek rodziny

Porsche Macan GTS bazuje na wersji S, ale wprowadzono w nim kilka kluczowych zmian. Zobacz, co odróżnia Macana GTS od pozostałych wariantów.

Konrad Maruszczak 2015-10-28

Porsche Macan GTS debiutuje w charakterystycznym dla modeli w tej wersji kolorze czerwonym. Jak to w GTS-ach bywa z krwistym lakierem kontrastują czarne akcenty - grill, panel na drzwiach, przedni i tylny dyfuzor, końcówki wydechu, lotka na tylnej klapie oraz 20-calowe, satynowe felgi RS Spyder Design.

We wnętrzu dominuje czarna alcantara, którą obszyto fotele, boczki drzwi oraz podsufitkę. Dla ożywienia kabiny użyto czerwonej nici. Na wyposażeniu seryjnym znajdziemy m.in. system Communication Management, high-endowy system audio, na nowo opracowany system Stability Management, który steruje pracą układu napędowego, a także Porsche Active Suspension Management, który jest odpowiedzialny za zawieszenie.

Pod maską Macana GTS znajdziemy silnik znany z wersji S, ale tutaj nieco mocniejszy. Jednostka 3.0 twin-trubo V6 generuje 360 KM oraz 500 Nm. Ze skrzynią PDK oraz opcjonalnym pakietem Sport Chrono, Macan GTS przyspiesza do 100 km/h w czasie 5.0 s. Prędkość maksymalna to 256 km/h. Z innych zmian w stosunku do Macana S to warto wymienić większe hamulce (360 mm z przodu i 330 mm z tyłu) oraz niższe o 10 mm zawieszenie.

Inna jest też oczywiście cena. Na polskim rynku na razie nieznana, w Niemczech Porsche wyceniło Macana GTS na co najmniej 73 400 euro.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 283 968 PLN
Dostępne nadwozia: suv-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij