Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Powrót otwartego Golfa

2011-02-25
Volkswagen Golf cabrio Volkswagen Golf cabrio

Po niemal dekadzie Volkswagen prezentuje nowe wcielenie Golfa w wersji cabrio. Oparty został oczywiście o VI generację tego modelu. Samochód dostał brezentowy dach co oczywiście ucieszy fanów prawdziwych kabrioletów, a jego złożenie trwa zaledwie 9,5 sekundy. Można wykonać tą operację podczas jazdy, ale nie przekraczając 30 km/h.

Trzydrzwiowe nadwozie kabrioletu mierzy 4215 mm długości, 1424 mm szerokości i 1799 mm wysokości, a rozstaw osi to 2578 mm. Wnętrze pojazdu to nic innego jak wierna kopia tego co dobrze znamy z Golfa VI generacji, poza szczegółem w postaci czterech, a nie pięciu miejsc. Po złożeniu dachu do dyspozycji zostaje jeszcze 250 litrów przestrzeni bagażowej.

Do napędu opisywanego auta przewidziano 6 silników: cztery benzynowe i dwa diesle. Jeśli chodzi o te pierwsze to w salonie możemy zamówić odmianę z 1.2 TSI (105KM), 1.4 TSI (122KM), 1.4 TSI (160KM) lub z 2.0 TSI (210KM). Dostępne jednostki wysokoprężne to 1.6 TDI (105KM) oraz doskonale znane 2.0 TDI (140KM). Producent zapowiada, że najbardziej ekologiczny wariant (1.6 TDI 105KM BlueMotion) ma spalać średnio tylko 4,4 l/100 km i emitować 117 g dwutlenku węgla na 100 km.

Ceny w Niemczech mają startować z pułapu 23 625 euro. Jak myślicie, czy w takim przypadku model Eos ma jakikolwiek sens?

Patryk Rudnicki

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 117 190 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-3, kombi-5, van-5
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    No dobra dobra. no ja miałem na myśli jazdę z otwartym dachem, ale fajnie, że z zamkniętym też da się jeździć, dzięki za info.Tak dla pewności napisałem.
    ~Samuraj, 2011-02-27 13:25:17
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):A skąd ty wiesz czym ja śmigam? Powiem ci, że w deszczu jeździć z otwartym dachem to trochę nie halo, ale czasy się zmieniają i teraz nawet zimą bez problemu możesz takim autem jeździć. Nie mówię bez dachu, ale w ogóle. PS. Poster, filmik został usunięty. :/bo napisałeś. no ja miałem na myśli jazdę z otwartym dachem, ale fajnie, że z zamkniętym też da się jeździć, dzięki za info. ty poważnie nie potrafisz czytać Samuraj, link jest usunięty
    ~kubka, 2011-02-27 13:10:16
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):A skąd ty wiesz czym ja śmigam?Tymczasowo: Renault Laguna II 1.9 dCi 120 kucyków
    ~POSTER, 2011-02-27 12:40:26
  • avatar
    zgłoś
    'Samuraj' napisał(-a):PS. Poster, filmik został usunięty. :/"Umieszczanie filmu na stronach zostało wyłączone na żądanie. [u]Obejrzyj w YouTube[/u]"
    ~Nitric, 2011-02-27 12:34:41
  • avatar
    zgłoś
    'kubka' napisał(-a):wiadomo, ty to byś i w deszczu jeździł z otwartym dachem oczywiste jest, że tutaj najlepiej nadaje się kabriolet, fakt, że ma klimę wyklucza wszystkie przeciwności losu, samuraj teraz też śmiga bez dachu. nie to co miejsca z 300 słonecznymi dniami w ciągu roku i brakiem zimy A skąd ty wiesz czym ja śmigam? Powiem ci, że w deszczu jeździć z otwartym dachem to trochę nie halo, ale czasy się zmieniają i teraz nawet zimą bez problemu możesz takim autem jeździć. Nie mówię bez dachu, ale w ogóle. PS. Poster, filmik został usunięty. :/
    ~Samuraj, 2011-02-27 02:50:56
  • avatar
    zgłoś
    co do dachu polecam:
    ~POSTER, 2011-02-26 23:07:23
  • avatar
    zgłoś
    czarne felgi?a z tym nieleceniem wody przy xxx km/h to podobno lipa
    Magu, 2011-02-26 22:46:20
  • avatar
    zgłoś
    Ja osobiście jak bym miał kupować, to tylko z twardym dachem.Rodzi się też pytanie, co Eosem w gamie VW ?
    ~POSTER, 2011-02-26 22:34:33
  • avatar
    zgłoś
    dla mnie kabriolet = lajtowy kruzing latem, w przeciwnym razie kompletny absurd, powodzenia na światłach w deszczu, okazyjnie można parasolkę otworzyć. Nic na siłę, a te peżoty to widuję ciągle z zamkniętym dachem.[img]http://www.emercedesbenz.com/magazine/wp-content/uploads/22_2010_Mercedes_Benz_E_Class_Cabriolet_2.jpg[/img]widzisz różnicę ?
    ~kubka, 2011-02-26 22:10:28
  • avatar
    zgłoś
    nie ma co przesadzać, kabriolety zwykle mają wydajniejsze ogrzewanie, a jak masz windstopper za plecami, powietrza opływającego auto zupełnie nie czujesz i nawet jak jest chłodno na dworze to na lajcie możesz lecieć. Przynajmniej tak miałem w 207 CC, 307CC, 308 CC czy SLK. Tylko to trzeba lubieć. A jak złapiesz odpowiednią prędkość, to pęd wiatru zdmuchuje krople deszczu zanim wpadną do kabiny.Kubka, sprzedałem kilkadziesiąt 307 CC to Szwajcarii, a tam zima dłuższa niż u nas. Zresztą, u nas przecież większą część roku masz temp w plusie. Tylko takie skrzywienie jakieś jest, że jak cabrio to na upały. A jak słońce wali po deklu, to lepiej se dach założyć tak czy inaczej.
    esper, 2011-02-26 14:07:24
  • avatar
    zgłoś
    wiadomo, ty to byś i w deszczu jeździł z otwartym dachem oczywiste jest, że tutaj najlepiej nadaje się kabriolet, fakt, że ma klimę wyklucza wszystkie przeciwności losu, samuraj teraz też śmiga bez dachu. nie to co miejsca z 300 słonecznymi dniami w ciągu roku i brakiem zimy
    ~kubka, 2011-02-26 13:56:50
  • avatar
    zgłoś
    W jakim sensie nie ma klimatu? Teraz kabrioletami można śmigać nawet zimą.
    ~Samuraj, 2011-02-25 23:34:08
  • avatar
    zgłoś
    Trafiony pomysł z tą szybą czołową, żeby ją pochylić. Gdzieś czytałem, że postarali się wygłuszyć wnętrze jak tylko idzie. W kabrioletach to spore wyzwanie dla każdego producenta. Szkoda tylko, że u nas nie ma klimatu na takie auta. Na drogach byłoby oryginalniej.
    ~Gość, 2011-02-25 20:29:47
  • avatar
    zgłoś
    Na Salonie Samochodowym w Genewie zobaczymy nowe wcielenie Golfa w wersji cabrio.
    auto motor i sport, 2011-02-25 08:09:11
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij