Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Program serwisowy Ferrari – na 7 lat

2011-04-27

Nowy program wprowadzony będzie dla europejskich klientów, którzy w oficjalnej sieci dealerskiej kupią w tym roku modele 458 Italia, California Spyder albo FF. Zgodnie z założeniami planu serwisowego, przez 7 lat producent przejmuje na siebie koszty bieżącej obsługi i serwisowania auta. Finansować będzie zarówno koszt części jak i robociznę, a klient nie będzie się musiał kosztować nawet na wymianę oleju, czy płynu hamulcowego. Co więcej program będzie przypisany do auta i będzie obowiązywać nawet po zmianie właściciela - dopóki auto nie skończy 7 lat.

Pilotażowo program obejmuje europejską sieć dealerów, ale z czasem ma być dostępny na wszystkich rynkach. Złośliwi mówią, że włoska marka chce w ten sposób poprawić swój wizerunek po kilku wpadkach z egzemplarzami modelu 458 Italia, na pokładzie których dochodziło do samozapłonu.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Przez 7 lat właściciele Ferrari martwią się tylko o tankowanie.To niech się zaczną martwić o każde tankowanie, żeby żadna humorzasta Italia nie zechciała się... spalić (powód pożarów był stricte konstrukcyjny, no ale był).Zawsze można zwalić na właściciela, że nie martwił się o napełnianie baku pełnowartościowym paliwem
    airmatic, 2011-04-27 17:01:44
  • avatar
    zgłoś
    Jestem jak najbardziej na tak. Świetny pomysł ze strony Ferrari.
    ~Samuraj, 2011-04-27 14:01:02
  • avatar
    zgłoś
    Przez 7 lat właściciele martwią się tylko o tankowanie.
    auto motor i sport, 2011-04-27 08:47:29
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij