Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Range Rover Sport z włókna węglowego od Mansory

Masywne, poszerzone nadwozie oraz potężne felgi w rozmiarze 23-cali charakteryzują Range Rovera Sport od Mansory. Niemiecki tuner zmodyfikował również silnik, co sprawia, że auto jest mocniejsze od seryjnego Range Rovera Sport SVR.

Bartosz Broński 2016-03-14
Mansory Range Rover Sport

Nadwozie wykonane z włókna węglowego dostarcza nowego przedniego i tylnego zderzaka z dużymi wlotami powietrza - element rozpoznawczy samochodów od Mansory. Do tego zastosowano dodatkowe nakładki progowe, nowe światła dzienne LED i obudowy lusterek, spojler dachowy  oraz dyfuzor, które również zostały wykonane z włókna węglowego. Samochód został poszerzony w sumie o 60 mm, co idealnie komponuje się z ogromnymi felgami w rozmiarze 23-cali. Nałożono na nie opony w rozmiarze 315/25 ZR23.

Pod maską wprowadzono zmiany do doładowanego kompresorem 5-litrowego silnika V8. Moc sięga teraz 620 KM, zaś maksymalny moment obrotowy wynosi 800 Nm. Modyfikacje sprawiają, że nowość od Mansory dostarcza większej mocy niż w seryjnym Range Rover Sport SVR - 550 KM i 680 Nm. Mało tego, Range Rover od Mansory zapewne pokona pierwsze 100 km/h szybciej niż SVR, który pierwszą "setkę" osiąga w czasie 4,5 s. Niestety niemiecki tuner nie podaje osiągów swojego auta. Za to firma oferuje również wersję z silnikiem 4,4 l SDV8. Motor wysokoprężny dostarcza 380 KM i 800 Nm.

Mansory do Range Rovera Sport wprowadziło również poprawki we wnętrzu. Samochód ma dwukolorową tapicerkę łączącą czarny z niebieskim oraz elementy wykończenia wykonane z włókna węglowego, aluminium i wysokogatunkowej skóry. Niemiecki tuner nie podaje ceny pakietu modyfikacji, ale te na pewno przewyższają koszt zakupu samochodu segmentu C w podstawowej konfiguracji.

Ostatnio Mansory pokazało na targach w Genewie zmodyfikowane Ferrari 488 GTB - 4XX Siracusa.

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij