Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Reklamy samochodowe na Super Bowl 2015

Przygotowywane z największym pietyzmem, kosztujące ciężkie pieniądze i oglądane przez miliony ludzi. Reklamy wyświetlane podczas Super Bowl to niemal małe perełki kinematografii. Zobacz co pokazali producenci samochodów. 

2015-02-14
Źródło: drivemileone.com

Super Bowl, czyli finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim będący najważniejszym wydarzeniem sportowym roku w Stanach Zjednoczonych i gromadzącym przed telewizorami grubo ponad 100 mln ludzi. Reklamy wyświetlane podczas najdroższego czasu antenowego na świecie, kosztujące nawet 4,5 miliona dolarów za 30 sekund co roku wzbudzają ogromne zainteresowanie. Zobaczcie co pośród wszystkich reklam mogli znaleźć dla siebie motoryzacyjni maniacy. 

 

Toyota Camry
Japończycy zdecydowali podczas Super Bowl zareklamować model, który i tak od lat jest jednym z najchętniej kupowanych aut za wielką wodą. Inspiruje? Wzrusza? Zdecydujcie sami.

 

 

Dodge
Amerykański producent do udziału w swojej reklamie zaprosił kilku uroczych staruszków, zbliżających się swoim wiekiem do "setki". Skąd ten pomysł? Dodge również świętuje swoje setne urodziny! 

 

 

BMW
Niemcy z kolei by zareklamować swój elektryczny model i3 cofnęli się do początku lat 90', pokazując dwójkę prezenterów telewizyjnych pytających o to, czym w zasadzie jest internet. Następnie widzimy ich 21 lat później zastanawiających się czym tak na prawdę jest i3. Tylko nie mówcie, że Niemcom brakuje poczucia humoru!

 

 

 

Lexus
Są tacy, którzy twierdzą, że to jedna z gorszych reklam podczas Super Bowl. Ale my nie chcemy nikogo uprzedzać. Obejrzyjcie i sami podejmijcie decyzję czy podoba wam się ten krótki filmik promujący model NX 200t.

 

 

Nissan
Ten japoński producent zawsze stał na uboczu jeśli chodziło o wyścig za czasem antenowym podczas Super Bowl. W tym roku podczas 90-sekundowego spotu reklamowego Nissan stara się wzbudzić w nas wiele emocji, pokazując nie tylko rodzinną historię ale i przedstawiając za razem swoje dwa nowe pojazdy: nietypową wyścigówkę GT-R LM przygotowaną do legendarnego Le Mans oraz elegancką limuzynę - Maximę.

 

 

Kia
Koreański producent do współpracy nad swoją reklamą zaprosił Pierce'a Brosnana, który jako były agent 007 ni jak nie pasuje nam do Kii Sorento. Ale w Kii chyba też to wiedzieli, więc bogaci w tę wiedzę uzyskali całkiem ciekawy efekt.

 

Jeep
Dużo pięknej muzyki, jeszcze więcej cudownych krajobrazów z całego świata i subtelne przesłanie. Jeep dobrze wydał każdego dolara przeznaczonego na tę reklamę, w której zaprezentował światu swojego najmniejszego SUV-a, Renegade'a. 

 

 

Mercedes
O dziwo kiedy przychodzi do najciekawszego auta ze wszystkich pokazanych w przerwach Super Bowl nie bardzo wiemy co powiedzieć. Zając i żółw w roli dźwigni reklamowej tak ważnego modelu jakim jest AMG GT? Nie jesteśmy przekonani. 

 

 

Fiat
Nie zabrakło również odrobiny humoru prosto od Włochów. Ci, by pokazać swój nowy model 500X nakręcili krótką, zabawną, nie wymagającą myślenia historyjkę, w którą zaplątana jest para w średnim wieku i błękitna tabletka. Co z tego wynikło? Zobaczcie sami!

 

 

Fast and Furious: Furious 7
Choć nie jest to reklama producenta samochodowego to nie mogliśmy tego przeoczyć. To najnowsza, już siódma część Szybkich i Wściekłych. Będą superauta przeskakujące między drapaczami chmur, wybuchy i jeszcze więcej wybuchów.

 

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    <p>Super Bowl już za nami. Kiedy emocje opadły możemy przyjrzeć się dokładnie temu co wyświetlano podczas najdroższego czasu antenowego w historii. Zobaczcie co pokazali producenci aut podczas przerw reklamowych.&nbsp;</p><br /><br /><a href="/wydarzenia/Super-Bowl-2015,18931,1">Zobacz artykuł</a>
    auto motor i sport, 2015-02-13 13:20:07
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij