Polityka prywatności - poznaj szczegóły » [ X ]
PODZIEL SIĘ



OCEŃ

Renault Twingo V8 – mały, miejski, ekonomiczny?

2009-10-27

Francuska firma zajmująca się m.in. przeróbkami quadów zrobiła z poczciwej "Reni" prawdziwego drogowego wojownika.

Mały silniczek siedzący między przednimi kołami poszedł w odstawkę. Teraz źródłem napędu pojazdu jest 3,5-litrowa V-ósemka z Range Rovera. Oczywiście nie było szans na zmieszczenie jej w miejscu poprzedniej jednostki i wylądowała za fotelami kierowcy i pasażera.

Moc 240 KM przekazywana jest na tylne koła za pośrednictwem 5-biegowej skrzyni manualnej.

Inzynierowie z Lazareth musieli mocno zmodyfikować podwozie, które jest w stanie udźwignąć ciężką jednostkę napędową. Wymagało to również rozsunięcia osi, na końcu których siedzą teraz 18-calowe felgi, obute w slicki Yokohamy o imponującej szerokości 230 mm z przodu i aż 320 mm z tyłu.

W aucie pojawiło się tez nowe zawieszenie, hamulce, fotele MOMO, sportowa kierownica i nowy zestaw zegarów. Mocno przebudowane nadwozie pokryto szarym, matowym lakierem.

Lazareth nazwał swoje dzieło "Twingo V8 Trophy" i proponuje je klientom za 70 tysięcy euro.

Aktualne ceny nowych samochodów:
 
JUŻ OD 33 900 PLN
Dostępne nadwozia: hatchback-2
SPRAWDŹ OFERTY

Komentarze

 
 

Wypełnij to pole:

  • avatar
    zgłoś
    Ostatnio mówi się ciągle o małych autach miejskich, które zadowalają się minimalnymi ilościami paliwa i dbają o środowisko. To Twingo zupełnie nie pasuje do dzisiejszych trendów.
    auto motor i sport, 2009-10-27 13:48:06
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij